Nové od Ježíška

Sice si oblečení rída kupuji sama,ale sem tam něco dostat je taky fajn,kor když se tim někdo trefí do mého vkusu.

Velkou radost mám z trička značky Krakatou(to je to s tim králíkem a liškou),je veselé,originální a hlavně,od přítele. :)
Ježíšek donesl ještě jedno tričko,s tučňákem. Roztomilé a tučnák je sametový.
A abych měla v čem spát,tak košili s Ijáčkem. Jsem na něj zatížená,takže košile mi udělala raodst,i když dávám přednost pyžamům.
Sukně moc nemusim,ale tahle se mi líbí,délku má akorát,je i poměrně elegantní a stylová.
A nová peněženka,je krásná,ale je mi líto vyměnit moji starou. Zatim jsem je ještě neprohodila. :)
A jelikož jsem si stěžovala,že mi mrznou uši a ruce,tak od přítele rovnou setík čepice+rukavice a šála v krasné fialové barvě,kterou mám ráda.
A ještě klapky na uši s Hello kitty. Též v příjemné kombinaci růřovo/černá. Klapky seženete v Claire`s.
A nakonec voňavka. Má přijemnou sladkou vůni,takový můžu. :) A nádhernej desing.
No jak jste si mohli všimnout,trička mám pouze s veselym potiskem,i ve svých 20letech jsou na ně ujetá a tim mě rozhodně nikdo neurazí. Elegantnější věci si raději vybírám ale sama. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...