L`oreal Matte morphosse

Objevila jsem další malý zázrak a to v podobě make-upu od L`oreal. Ne s každym make-upem jsem spokojená, většinou se bojim koupit nějaký nový, který neznám. Ač nemám problematickou pleť, od make-upu očekávám, že bude krýt a pleť sjednotí. Na tenhle jsem narazila v Rossmanu ve stojanu se slevama, byl za neuvěřitelných 99Kč, tak jsem si řekla,že ho vyzkoušim za tu cenu.


Jak vidíte, make-up neni v klasických "dozách" jako většina, ale v nízké skleničce s růžovým víčkem, už to mě na něm zaujalo. Hned jak jsem make-up vyzkoušela, mile mě překvapila jeho lehká textura, je pěnový a na pleti tak strašně příjemný a moc dobře se roztírá.
Make-up slibuje vyhlazení drobných vrsek, zmatnění pleti a neměl by zviditelňovat póry. Co slibuje, to splňuje. Pleť je poměrně zmatněná, až jsem byla překvapená, kdybych si zapomněla pudr, nic by se nedělo. A nevysušuje, přijde mi, že po něm mám pleť hezky takovou, no svěží.


U make-upů byly asi jen dva vzorečky, takže jsem odstín vzala odhadem. Mám 180 Rosy sand. Vypadají docela tmavě, ale toho se vůbec nebojte, po rozetření poměrně zesvětlá, takže tmavě jen působí. Hezky se přizpůsobí pleti a s jeho krytím jsem max spokojená. Kryje nádherně. Stačí dát malé množství, i s malym množstvím nalíčíte poměrně velkou část obličeje.

Obsah: 20ml
Cena: cca 370Kč
Hodnocení: 5/5
Cena už je trochu vyšší, kdyby nebyl ve slevě, tak si ho nekoupim, teď už nejspíš ano, protože jsem s nim opravdu spokojená a řadí se do seznamu nej make-upů.

6 komentářů:

  1. A kdy jsi ho kupovala?:) maji ho jeste ve sleve?:) ...Ja jsem si ted koupila make up od Dermacolu, ale strasne vysušuje:) Tenhle vypada moc zajimave:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rossmanu jsem byla včera,ale už jsem ho tam neviděla,to určitě okamžitě zmizelo. Jakej máš od Dermacolu?

      Vymazat
  2. Vypadá fakt dost dobře. Naštěstí mám o dost levnější z avonu a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. díky za další typ :) akorát ta cena no :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to zní vážně dobře! Drogérkové make-upy nepoužívám, ale do othohle bych i šla :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...