Our Lip Balm's Better Than Yours. Ba na na na na na

Tak zní celý název naprosto úžasného balzámu na rty od značky Anatomicals. Od značky můžete znát převážně sprchové gely, které ale za moc nestojí. Balzámek je ovšem jiná liga.

Hned po otevření jsem věděla, že ho budu jednoduše milovat. Ta vůně, sladká lákavá vůně banánů, škoda plýtvat tim na rty, nejraději bych ho snědla, ale pozor. Po banánech už nechutná, zůstává to u vůně :D
Obsahuje SPF faktor 15, takže na léto naprosto dokonalý.

Balzámek se dá použít i místo lesku, což je super. Rty budou po použití dokonale hydratované a zároveň jim balzám dodá lesk. Je poměrně hutný, ale na rtech velmi příjemný. Nelepí, což chválím. I výdrž je celkem slušná, dokonce zvládne i lehce pití a jídlo. Hydratace je vážně na jedničku, já si balzám velmi oblíbila.

Obsah: 15ml
Cena: cca 139Kč
Hodnocení: 5/5

6 komentářů:

  1. Mě teda zaujal už skvělým názvem:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mna vždy upútajú balzamy/ lesky na pery pokiaľ majú ochranný faktor aak píšeš že má SPF 15 tak to je paráda teraz sa určite hodí a aj na leto...Ja mám teraz doma balzam tiež s babánovou vôňou - chystám sa aj napísať recenziu tak snaď v dnešný týždeň stihnem :) pekný článok :) Boggerka_Dada

    OdpovědětVymazat
  3. Název je super :D a vůně banánů.. mmm :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...