Dermacol Enja - Zeštíhlující gel na bříško

Když byla akce na Dermacol, vzala jsem e-shop útokem. V košíku mi skončila především pečující kosmetika a jednou z nich byl tenhle zeštíhlující gel. Řadu Enja mám moc ráda a byla jsem hodně zvědavá, jaký bude gel zaměřený na bříško.


Obsahuje kofein, escinem a speciální polysacharidy, které stimulují štěpení tuků v pokožce a působí proti jejich ukládání. Problematické partie, v tomto případě bříško, prokrvují a odvádějí zadržovanou vodu.
Gel slibuje během jednoho měsíce zeštíhlení až o 1 konvekční velikost, což jsou cca 4cm. Bříško má být ploché, pevné a pružné.
Používá se 2x denně krouživými pohyby.

A teď k výsledku: před použitím míry přes břicho 63cm, po víc jak měsíci používání míra přes břicho 63cm. Mazala jsem se opravdu poctivě 2x denně, každý den. Žádnou změnu jsem nezaznamenala, ať už v cm, nebo na pohled či dotek.
Upřímně jsem ani žádné zeštíhlení nečekala, většina těhlech mazadel je naprosto k ničemu, ale stejně se mažu dál a dál. Používám ho snad dva měsíce a stále ještě nedošel.

Nic proti podobným produktům nemám, právě naopak a to i přesto, že vím, že neúčinkují. Ale gel mi přijde zbytečný. Příště raději sáhnu po zeštíhlujícím mléku, které mohu použít na celé tělo.

6 komentářů:

  1. Tak zase je fakt, že od krému můžeš stěží čekat, že bude zeštíhlovat :D Asi se počítá s tím, že ho používáš společně se cvičením atd. takže vlastně výsledný efekt gelu vůbec náležet nebude :D No jo no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si sice tak nějak člověk myslí, nicméně na produktu se píše, že ti ubydou centimetry a o cvičení tam není nic. Zavání to klamavou reklamou.

      Vymazat
    2. Právě, o cvičení ani zmínka. :D

      Vymazat
  2. Hehe, vidím, že jsme nakupovaly stejně. Jestli tě zajímá, jak gel hodnotím já, mrkni mi na blog. A když mi něco napíšeš do komentářů, můžeš dostat dáreček. :) http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/05/co-jsem-spotrebovala-mini-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem měla zpevňující mléko od Dermacolu, pár centimetrů zmizelo, ale to jen díky tomu, že jsem začala cvičit, některé části těla se totiž vůbec nehly, přestože jsem se mazala skoro celá :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám i tělové zeštíhlující mléko proti celulitidě. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...