Naturia face - Pleťový gel s broskví

Čistící gely jsou pro mě nepostradatelnou pečující kosmetikou. To je už něco, bez čeho se neobejdu, používám je denně ve sprše k odstranění make-upu. Před tímto broskvovým jsem měla od značky Avon s pomerančovou vůni a byla jsem maximálně spokojená. Na tento si trochu postěžuju.
Značka Joanna Naturia patří bych řekla k těm levnějšim, ale poměrně mi vyhovuje a s produktama co mám, jsem spokojená. Hůř se ale podle mě shání, pár produktů seženete na internetu, když budete mít trpělivost hledat. Já k ní dostala přes mamča, která ji do práce odebírá od známé. 

Gel je určen spíše pro suchou a citlivou pleť. Obsahuje výtažek z broskve, který zvhlčuje a vyhlazuje. Pleť je po použití na dotek krásně hebká, jemná. A co se týče odstranění make-upu, čistí pleť dobře, ovšem neodstranění úplně vše, ale s tim v podstatě ani nepočítám. Neni to odličovák.
Co mi ale vadí a hodně vadí je ta vůně. Broskvovou vůni mám ráda, ale tohle voní spíše jako shnilé broskve :D Nebo že bych v tom cítila hodně chemie? Nevim, zkrátka a jednoduše mi to neskutečně smrdí a to je docela problém, když si to patlám na obličej. A mám ještě jednu malou výtku, je docela těžký něco vymáčknout, tedy obal je hodně pevný, tvrdý a těžko se mačká, ale to nemusí vadit všem.

Cena: Upřímně netušim, cca kolem 50Kč?! 
Obsah: 200g
Hodnocení: 3/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...