Beauty UK - Metallic Sparks tužka na oči

Kosmetika Beauty UK byla založena před několika lety ve Velké Británii, jedná se o rodinnou společnost.
Podle slov zakladatelů žena, která používá Beauty UK, vyjadřuje svou individualitu skrz módu. Je sebejistá, nebojí se experimentů ani barev. Make-up by měl být hlavně zábava.

Díky Senzaboxu(Ladyboxu) se mi do rukou dostala jumbo tužka, metalická tužka na oči ve fialové barvě. Ta mě na první pohled zaujala svým designem se srdíčky a kamínkem na hraně ve vybrané barvě. Barva mě taky potěšila, jelikož fialová je moje a využiju ji snad nejvíc. Avšak na horní linky tolik nejsem, prostě krom obyč čáry neumim linku nalíčit, ale pár tužek už mám a tak sem tam si linku udělám (hlavně abych mohla říct, že to využiju a mohla si koupit další:D).

Barvou je spíše temně fialová až do černa. Je hodně měkká, takže kreslí pomalu sama, neni třeba na ni tlačit, stačí jeden tah a máte linku. Díky své měkkosti se dá použít i na vystínování oka. Jenže je poměrně tlustá a tenkou linku je téměř nemožné nalíčit. Což mě se kolikrát nedaří ani se sebemenšim hrotem :D
Má ale jedno velké mínus a ale...I když má super barvu, kreslí sama, desing je úžasný, tak její výdrž je propadák. Výdrží jen nějakou tu hodinku. Když jsem po dni v práci přišla dom a podívala se do zrcadla, linka už neni tak výrazná a je obtisklá na víčku. Což je škoda, protože mě jinak tužka baví a používám ji ráda. Ale znovu bych ji tedy nekoupila a raději sáhla po nějaké, která drží lépe.
 (Už v koutcích rozmazaná)
Obsah: 50ml
Cena: 140Kč
Hodnocení: 2/5

4 komentáře:

  1. skoda :/ lebo vyzerala super,uz len na prvy pohlad, co sa obalu tyka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, na první pohled jsem si ji taky zamilovala. :)

      Vymazat
  2. Teda, ta barva je nádherná! Výdrže je fakt škoda :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž je fakt škoda, protože jinak by byla super.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...