Říjnový Ladybox

Říjnová krabička s mýtickým tajemstvím je konečně tady a tajemství je odhaleno. Navíc krabička má hezký desing, občasná změna rozhodně je vítána, tahle se mi líbí narozdíl od minulé MUA edice. A obsah je dle mého velmi povedený, navíc když přišel informační mail, že v boxu se objeví rtěnka, řasenka a maska, nemohla jsem se dočkat, ale nebudeme předbíhat.

Obsah boxu:
 

  • L`Oréal Professionnel Mithic Oil Souffle d`Or šampon a Souffle d`Or péče - Plné balení, 250ml a 190ml
Šampon a kondicionér, které jsou obohaceny o arganový a saflorový olej. Neobsahují silikony a vlasy nezatěžují. Obsahují zlatavé třpytky, vypadá to naprosto luxusně a už se těšim, až vyzkoušim. Navíc plná balení, skvělý.
Recenze zde

  • Gelová rtěnka Ultimate shine 060 od Catrice - Plné balení, 3,5g
Přiznávám, že s Catrice nemám absolutně žádné zkušenosti, takže jsem naprosto nadšená, že se objevila v boxu. Na rtěnky jsem poslední dobou zatížená a i když téměř všechny mám v podobných růžových odstínech, tak z ní mám radost. Nejde mi moc zachytit barva, je sice růžová, ale ne až tak jedovatá.

  • Catrice řasenka Better than false lashes black - Plné balení, 12ml
Řasenka slibuje dramatický objem, délku a natočení řas, které by měly být lepší jak umělé. Další produkt od Catrice, super. Snažim se teď dodělat řasenky, které už mám dýl, ale jsem na ni zvědavá, hlavně jestli opravdu udělá tak skvělé řasy, jak slibuje.
Recenze zde
 

  • Skin78 Face sheet mask - Plné balení, 20ml
Platýnková maska  pro nadstandartní péči. Maska se v boxu objevila v různých variantách, já mám masku revitalizační a zpevňující s červeným ženšenem, který pleť chrání před vnějším prostředím, pleť udržuje hladkou a pružnou a dodává ji pružnost. Masky já ráda, navíc tahle se opět nechá působit a poté se vmasíruje do pleti, ideální.

  • Palmer`s CBF Firming butter/lotion - Vzorek, 2,5g
Netřeba asi nic psát, tenhle vzorek se už objevil tolikrát, už bych je měla spotřebovat.

Když to shrnu, box je naprosto super, podle mě se opravdu povedl. Největší radost mi asi udělala rtěnku, kterých mám teď pomalu desítky, ale to nevadí. Jsem ráda, že konečně mohu vyzkoušet kosmetiku Catrice a třeba se pak i u stojanu zastavím.  A L`Oréal, vypadá skvěle.
Jak jste spokojené Vy? Co Vám udělalo největší radost?

11 komentářů:

  1. tentokrát se ladybox opravdu povedl! :) líbí se mi hlavně ta rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Povedl se a taky mám největší radost z rtěnky. :)

      Vymazat
  2. tato edice je super asi největší radost mám z šamponu a kondicioneru a už jsem oboje vyzkoušela a zatím super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně jsem s boxem velice spokojená a největší radost mám z obou produktů od L´Oreál a z té rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  4. WOOOW tak tento ladybox je skvelý :)) Tie produkty sú skvelé :P Hlavne ten rúž :3
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  5. Tento balíček se vyvedl!
    Vlasová kosmetika a řasenka vypadají lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super krabička, těšim se na rtěnku a řasenku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento box se maximálně povedl a já jsem moc ráda jeho hrdou majitelkou, kromě mýtické řady jsem hodně zvědavá na tu řasenku, od Catrice jsem zatím nic než laky na nehty nazkoušela :)

    A pokud můžu malinko otravovat, ráda bych pozvala tebe i tvé čtenářky na Giveaway o make-upy Maybelline :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/10/blobox-vyhlaseni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že se povedl. Ty výrobky od Loreal vypadají moc dobře a rtěnka též :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak LB už jsem si nekoupila a pokud nebudou mít nějakou opravdu dobrou nápovědu, ani už nekoupím.. Dost mě naštvali svými výmysly, lhaním a vymlouváním se. :/
    Jinak ty věcičky na vlasy vypadají dobře, ikdyž spíše jsem čekala olej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim, že jsem tvůj problém s jejich s přístupem četla na fb, chápu, že tohle naštve..

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...