Vánoční prosincový Ladybox

Vánoční krabička dorazila, ale pod stromeček jsem si ji rozhodně nenechala. Krabička je červená s vánočníma koulema. Decentní a hezké, klidně bych brala větší kýč, ale líbí se mi. :D
Po minulý edici jsem ale teď čekala nějakou bombu, kor když je to vánoční krabička. Úplná hitparáda to neni, ale zklamaná vyloženě také nejsem. Spíše převládají pozitivní pocity. A po několikátým zkouknutí jsem vlastně úplně spokojená :)
Opět omluvte fotky, lépe to zkrátka nejde.
 
  • Ziaja osvěžující spechový gel Limeta-Citrus - Plné balení, 270ml
Začnu tím největším a to je sprcháč, zásoby mám snad na rok, ale Ziaju mám ráda. Navíc vůně citrusů mi voní, takže se ani nezlobím. Je z limitky a sehnat se tedy normálně nedá.

  • Cosm`etika oční stíny + Plné balení, 3g
Personalizovaný produkt, který se fakt povedl. Díky bohu mi nepřišla hnědá barva jako vždycky, ale fialová,fialovomodrá. No zkrátka hezká barvička podle mého gusta. Jediný, co mi na stínech vadí, tak že nemají normální obal. Jsou 100% přírodní, obsahují minerální pigmenty.

  • Ladybox štětec na oční stíny
Tohle je milý překvápko a štětec se u mě rozhodně neztratí, vypadá dobře.

  • Texturovací lak na nehty Jordana - Plné balení, 15ml
Zase super barvička, krásná fialová, který nemám co vytknout. Má konzistenci tekutého písku, po nalakování zaschne do nerovného povrchu. Sice po lacích nějak v boxech neprahnu, je to spíše neurazí nenadchne, ale jinak fajn.

  • Anatomicals Hand sanitizer - Plné balení, 60ml
No, tak tohle jediný nevyužiju a předávám mamče. Ale nádherně voní. Dezinfekční gel, s praktickou pumpičkou. Mamča je z něj nadšená a hned se ptala, kde se dá sehnat.

  • Racio Biscuitos lesní ovoce - Plné balení
A něco na zub, jak mi to dříve vadilo, teď to beru jako fajn zpestření. Přece jen, jídlo já ráda, kor sladkosti a nějaký mňamky. Navíc tyhle sůšy neznám. :)

  • Palmer`s for dry ashy skin - Cestovní balení, 50ml

Pane bože za co? Konečně jsem minulý měsíc spotřebovala dvě balení, co jsem měla doma a s velkým přemáháním jsem je nevyhodila celý do koše. Nechutně to smrdí a mazání mi nedělalo žádnou radost a teď další? No mléko obsahuje kyselinu mléčnou, která odstraňuje odumřelé buňky a vyhlazuje pokožku.

  • Natura Siberica - Vzorky
A teď přichází na řadu vzorky. Ne, že by mi vyloženě vadily, ale než se k nim dostanu, tak to vždy trvá, ale jinak mě docela těší. Jsou ve vybrané variantě, takže nejspíš každý dostal něco jiného, já mám krém na ruce a masku. Je to přírodní kosmetika vyrobená z bylin a rostlin ze Sibiře a Dálného Východu.

  • Palmer`s - vzorky
Bez komentáře, za chvilku to budu mít na plné balení

  • Mixa vyživující krém a mléko - Vzorky
Na mléko jsem zvědavá, takže za vzorek jsem ráda. Krém od Mixy mi vyhovoval, takže také ok.

Takže když to shrnu, jak už jsem psala nahoře, z boxu mám spíše radost. Sice jsem ho musela víckrát prozkoumat, aby mi došlo, že tak zlý neni, ale nakonec jsem dospěla k tomuhle závěru. Takže za mě fajn.
Objednávaly jste? Spokojenost, nebo jste čekaly více?

3 komentáře:

  1. Vždycky nevím, jestli se ten Ladybox mám nebo nemám objednat, ale radši si řeknu že ne :D já si o nich radši počtu tady na blozích..já nevím proč, ale nejvíc se mi líbí ten štětec a lak mi taky nepřipadá špatnej, ty pískový jsem ještě nikdy nezkoušela,ale někdy si ho taky musím pořídit :D
    www.addell-all.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. dostala celkem pěkný, hnědý stín. Je fakt, že bych brala taky jinačí barvu :-). Největší problém mám s tím, že nemám žádnou magnetickou paletku :-)). Nevíš o nějaké, kterou bys mi mohla na tenhle a případně další stíny doporučit? Nejlíp takovou, aby se tam daly naskládat různě velké "ingoty" :-). Díky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...