Gabriella Salvete - Automatická tužka na oči

Tužek na oči moc nemám, když už si nějakou koupim, tak je to barevná, se kterou si udělám horní linku. Černou spodní používám už pár let jednu a tu samou a naprosto mi vyhovuje, narozdíl od jiných. Přesto se občas ke mně dostane jiná tužka, když už ji tedy mám, tak ji vyzkoušim. Jednou z nich je i automatická tužka na oči od Gabrielly Salvete.

Jak už je jasné z názvu, tužka je automatická, stačí zakroutit a vyjede Vám hrot. Tužka by měla být dostupná v 27 odstínech, od černé 01, kterou vlastním, až po hnědé a barevné. Barvu má opravdu černočernou, je moc dobře pigmentovaná a výrazná.

Obsahuje vitamín E. Je měkká, takže se dá použít i na vystínování víčka, ne pouze jako linka. Pracuje se s ní dobře, stačí jeden tah a máte krásnou linku, at´ už tenkou, nebo silnější.
Má ale jedno mínus, já s tím mám občas problém, někdy má tendence se mazat, zvlášť, když mám linku silnější, tak se mi pod očima lehce rozmaže, to i stačí trochu zaslzet a je to.

Cena: cca 75Kč
Hodnocení: 4/5

2 komentáře:

  1. Já teda tužky moc nepoužívám, ale chtěla bych si koupit nějakou , která jde pěkně rozmazat, právě na to stínování:)

    OdpovědětVymazat
  2. vyzera super aj ta cena!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...