Brandnooz box - Duben 2014

Box sice dorazil již ve čtvrtek, ale dříve jsem se k sepsání článku nedostala. Box mě okamžitě překvapil svou váhu, tentokrát byl fakt těžký a opět nacpaný.  Na fb stránkách jsem četla nějaké stížnosti na to, že v boxu objevují produkty pro děti, i když daný člověk děti nemá. Děti taky nemám, ale problém s tím také nemám, sním to i tak. :D A moc mlsek, to mi nevadí už vůbec, naopak jsem za ně raději.

Také jsem se dočetla o nějaké personalizaci, o které jsem neměla ani páru, ale tak nevadí. Box se podle mě hodně povedl a snad je zas o chlup lepší než ten minulý.

  • Lotus Classic - 400g, 84,90Kč
Začnu tím nejlepší a to je tahle pomazánka z karamelových sušenek. Už jsem ji jednou měla a to díky německému boxu a je naprosto mňamózní. Bez dochucovadel, barviv a nasycených tuků.

  • Lotus karamelové sušenky - 120g, 24,90Kč
K pomazánce tu máme rovnou i sušenky. Rozhodně mě potěšily, jelikož tyhle sušenky mám moc ráda.

  • Vitana pyramidka koření - 35g, 27,90Kč
Sáček obsahuje již hotovou směs koření, která se pouze vloží do hrnce. Reklamu na pyramidky snad většina z Vás viděla, takže ví, o co se jedná. Mám verzi brambory, což je fajn a koření rozhodně vyzkoušíme.

  • Stock Mixer - 250ml, 29,90Kč
Božkov míchaný nápoj, který je doplněn nealko nápojem. Mám verzi s colou, ale tohle mě úplně neláká. Asi spíše dostane brácha a já si jen cucnu.

  • X-Drink krtečkova voda - 350ml, 11Kč
Tohle bylo první, co jsem v boxu uviděla a moje dětská duše zaplesala. No a co, že nemám děti, ráda ochutnám sama a vůbec se nad tím nepobuřuju.

  • X-Drink krtečkova malinovka - 250ml, 18Kč
Mňam, malinovka, to si dám moooc ráda :D Neobsahuje konzervační látky, ani umělá sladidla či barviva. Je ale obohacena o vitamín C.

  • Felix kečup - 400ml, 39,90Kč
Kečup byl i v minulém boxu, ale tak se neztratí ani tenhle. Mám ostrou verzi, druhý byl jemný pro děti. Já kečupy nejím, ale brácha jo a ostrý mu rozhodně vadit nebude, možná právě naopak. A špagety si třeba dělá často, takže kečup své uplatnění najde.

  • Patifu prémiová tofu paštika - 100g, 26,90Kč
Paštika z rostlinných surovin bez konzervantů, barviv a aromat. Mám verzi Delikates, ale to je mi nějak jedno, jelikož to nejím, to spíše ocení mamči přítel.

  • Kotányi pažitka - 5g, 19,90Kč
Krájená pažitka se rozhodně neztratí, proti koření rozhodně nic nemám, v kuchyni se vždy do něčeho využije.

  • Kotányi bazalka - 9g, 19,90Kč
Bazalku jsme myslím ještě neměli a jak jsem psala u pažitky, neztratí se.

  • Goodmills babiččina volba - 1kg, 18,90Kč
Kvalitní pšeničná mouka z českého obilí. Mouka je super, ale kdyby nebyla hladká. Spíše bych ocenila polohrubou, kterou využiju rozhodně více.

  • 7Days Borseto - 60g, 14,90Kč
Z křehkého listového těsta plněné džemem  a celými kousky ovoce. Jsem ráda, že mám zrovna tuhle variantu, kterou zkusím hned k snídani. Vypadá skvěle.

Jak se dubnový box líbí Vám?

6 komentářů:

  1. Tenhle dubnový se opravdu moc povedl, byla jsem z něj nadšená! :) Největší potěšení byly pro mě sušenky Lotus (ty přímo zbožňuju) a samozřejmě pomázánka Lotus - ta už je v polovině, protože ji pořád chodím ujídat. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je povedený boxík :)) jako první mě teda zaujala ta pomazánka protože tyhle sušenky miluji :)) Krteček by mi také vůbec nevadil, tyhle pitíčka jsou moc fajn a využila bych i mouku, jelikož ráda peču tak té spotřebuji hodně a pyramidky mám, akorát je tam koření na rajskou, mňam :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle box se rozhodně moc povedl. Také bych využila všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle vypadá moc dobře :). Sušenky Lotus úplně miluju :D, a pomazánce slyším úplně poprvé, mňam hned by si ji dala :)). A to Borseto bych si taky dala :DD.

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, dostala jsem na něco chuť :D Vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se tentokrád Brandnooz moc nelíbil...zase kečup a zase ostrý :D a zase alkohol :D Co mě nadchlo byla pomazánka Lotus, i když samotné sušenky moc nemusím, tak pomazánka z nich je vážně výborná. I Krtečkova malinovka byla moc dobrá. Ale jinak pro mě tentokrát nic moc a teď si dám od boxů asi zase na chvíli pokoj :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...