Spotřebováno za březen 2014

Krásnou středu,
jak si užíváte týden? Pracovně či máte volno nebo školu?
Dnes tu máme předposlední statistiku, tentokrát spotřebované produkty. Opět se pohybuju v takových klasických číslech, i když tenhle měsíc mi toho přijde docela málo, jelikož jen troje jsou stíny, které vyhazuju. A nejhorší je, že ani po třech měsících jsem se stále nedostala k cestovním balením :D

1. L`Oréal kondicionér Mythic oil Souffle D`Or (Recenze) - Konečně je pryč. O Mythic oil už tu bude řečeno více než dost. Šampon ani kondicionér mi nesedl, mastil vlasy, vysušoval pokožku, no prostě hrůza a já jsem ráda, že je pryč.
Koupila bych znovu: NE

2. Ryor noční krém s mořskými řasy (Recenze) - Tenhle krém mi vydržel strašně dlouho. Měl hutnější konzistenci, dobře se roztíral a vstřebával. Příjemně voněl a skvěle hydratoval. Krémy od Ryoru zkrátka můžu.
Koupila bych znovu: ANO

3. Balea borůvkový tělový krém (Recenze) - Dobře hydratoval, pomaleji se vsakoval, ale nelepil. Měl řidší konzistenci jako mléko. Vadila mi ovšem vůně, která byla hodně chemická a borůvky moc nepřipomínala.
Koupila bych znovu: NE

4. Dermalogica Daily Microforiant (Recenze) - Funguje podobně na peeling. Prášek se smíchá s vodou a vyčistí pleť. Čistil fakt krásně, ale voněl hrozně lékárensky.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

5. Řasenka Virtual Eye max (Recenze) - Koupila jsem ji na veletrhu kosmetiky asi za 50Kč, za tu cenu dělala dobrou službu a vydržela strašně dlouho. Řasy prodloužila, ovšem nezahustila a občas se během dne drolila.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

6. Gabriella Salvete řasenka D`Amore (Recenze) - Moje už několikáté balení. Je to nejlepší řasenka vůbec, která Vám vykouzlí řasy jak panenka. Prodlouží, úžasně zahustí a během dne drží na místě. Bohužel rychle vysychá, vydrží tak tři měsíce.
Koupila bych znovu: ANO

7. Naomi Campbell toaletní voda Cat Deluxe at night - Tuhle toaletku jsem dostala už před pár lety spolu se sprcháčem. Vůně je příjemná, ne tak sladká jako jiné, které mám raději. Je z ní lehce cítit asi ten černý rybíz.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

8. a 9. Oční stíny Quiz - Tak tyhle stíny jsou opravdu hrozně moc starý, ale bylo mi líto je vyhodit. Kor ty fialový, který jsem používala hodně často, téměř celé léto.  Bohužel se rozsypaly. Zelené nevyužiju, tak proto vyhazuju. Pigmentace fajn, to samé i výdrž a ještě nějaké mám. :D
Koupila bych znovu: ANO

10. Oční stíny Gabriella Salvete - Nepoužívala jsem je, ale opět jsou velmi staré a už je to na nich i znát. Modrá barva zkrátka nebyla pro mě.
Koupila bych znovu: NE

Kolik jste toho spotřebovaly Vy? :)

5 komentářů:

  1. Osobně nemám zkušenost ani s jedním produktem :) akorát s krémem, v té jiné variantě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značka gabriella salvete mě láká čím dál víc, zatím jsem měla zkušenost jen s laky na nehty. ted mám spadeno na make up 3v1, ale ještě váhám a momentálně pročítám recenze

    OdpovědětVymazat
  3. Já tento měsíc 5 kousků jako již tradičně. http://mojekosmetika.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-brezen.html

    Osobně jsem nic z tvých spotřebovaných nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsi mi ušetřila pár kaček, ten krém od balea mě dost lákal :D

    Jahodovník

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...