Brandnooz Box - Květen 2014

Včera konečně dorazil Brandnooz box, tenhle měsíc později než Ladybox, ale čekání se vyplatilo. A jsem ráda, že dorazil tak nějak v pořádku, co jsem četla na FB, tak hodně lidem nedošel, jelikož se jim rozbila či vytekla sklenice s okurkama. Mě box dorazil, ovšem v příšerným stavu, krabice úplně promačkaná a s ní i krabička s kořením.

  • Bohemia vroubkované Burger - 70g, 24,90Kč
Brambůrky mě okamžitě zaujaly, tyhle jsem ještě neměla. A burgery má hodně rád Honza, já si taky ráda dám, takže na večerní zobání budou určo skvělý.

  • Bonavita Dobré z ovsa - 350g, 49,90Kč
Cereální snídaně, která je složená z vysokého podílu celozrnného ovsa. Přišla mi varianta natural a okamžitě se na to vrhl bratr, takže bych měla co nejdříve si dát alespoň jednu porci, dokud je. Jen jsem ochutnala a chutnají dobře.

  • Simpsons Energy Cola - 0,5l, 25Kč
U energy jsem začala jásat. Sice energy pije rád brácha, ten si je kupuje hodně, ale já je mám taky ráda, takže když se objeví právě v boxu, mám radost. Navíc skvělý balení se Simpsons a varianta cola, paráda. Navíc je obohacen o taurin a vitamíny.

  • X-Simpsons Energy drink - 250ml, 20Kč
Další energy, který stimule bystrost, doplňuje energii. Obsahuje taurin, vitamín B a kofein. Varianta Lemon bitter. To jsem dobrovolně dala bráchovi, sice bitter má být hořký, ale to má pouze takový ocásek, takže chuťově mi chutná.


  • Hellmann`s Green pepper sauce - 250ml, 39,90Kč
Ideální pro všechny druhy steaků, díky ostřejší kořeněné chuti. Omáčka je určitě super a rozhodně se využije. Vypadá moc dobře.

  • Bornier dijonská hořčice - 210g, 55Kč
Já hořčice nerada, ale doma si jí určo někdo dá, například k masu. Možná ochutnám, ale moc šancí jí nedávám. :)

  • Grešík ochutnávka koření - 55g, 42Kč
Tak tohle sklidilo docela velký úspěch. Obsahuje 6 druhů koření: bylinky do polévky, grilovací byliny, maďarské koření, na špagety, peperoncino a provensálské koření. Vyznačuje se mimořádnou kvalitou, je bez soli a glutamanu sodného.

  • efko Tradiční moravské okurky - 670g, 45,90Kč
Sklenice mi přišla sice v pořádku, ale lehce také kapala. Vychází z historických receptur, jedná se o Český výrobek. Já okurky nerada, nesnesu je, ale mamča je má ráda a občas je mamči přítel dává do omáčky, takže využití se rozhodně najde. To jen já je neocením.

  • SoftKings měkké cookies - 45g, 12,90Kč
Obsahují kousky belgické čokolády s podílem kakaa 43% v hořké čokoládě. Mám variantu Triple chocolate, kde jsou kousky mléčné, hořké a bílé čokolády, takže nejlepší varianta :)

  • Mentos žvýkačky Pure fresh - 15g, 14,90Kč
Mají měkké jádro a extrakt ze zeleného čaje. Další pálivé žvýkačky, které dostala mamča. Už jsem to psala, nemám ráda pálivá jídla a žvýkačky příště ocením asi dětské nejlíp.

Navíc v boxu byl ještě časopis Svět potravin, takovýhle bonus v podobě časopisu ocením a dávám velké plus. A ještě sáček čaje, ten jsem skoro přehlídla.
Když to shrnu jsem opět velmi spokojená. Asi nejsem na jídlo tak náročná, nebo většinou ke všemu se najde využití a když je u mě, tak u někoho doma. Box je podle mě super a těším se na další příští měsíc.

Objednávaly jste? Jak se Vám tohle vydání líbí?

8 komentářů:

  1. mě zaujalo jen to koření...vypadá dobře =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s boxem opět spokojená :-) Přesně jak říkáš, u nás taky snad vždycky vše najde uplatnění, takže se mi zatím ještě nestalo, že by mě nějaký z boxů zklamal...

    Mě zas osobně ty energy drinky úplně nevyhovují, ale zas když jsou teda se Simpsonovými, tak teda jako ochutnám noo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě překvapilo, že tvuj brácha se vrhnul na ty cereálie, já ještě neviděla chlapa, to by něco takového dobrovolně pozřel :D A musím se přiznat, že energy drink jsem ještě žádný neměla. Nějak ho k životu nepotřebuju a navíc když vím, co to dělá se zubní sklovinou.... Nejvíc bych asi ocenila cookies a koření :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cerealie jsou snad to prvni na co se bracha z boxu vrha a nikdy dlouho nevydrzej a neni jedinej, kdo je ji. Asi mam kolem sebe divny chlapy:D Jinak ty energy mam spis na chut, jinak to se mnou nic nedela:)

      Vymazat
  4. Tento box byl uplně bomba já jsem s ním velice spokojená, také se těším na další měsíc :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Brandnooz box neobjednávám, ale tento by mi asi udělal velkou radost, rozhodně ta pepřová omáčka s dijonskou hořčicí, a pak také jen to dobré z ovsa :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem měla ten box poničení a to samé u krabičky s koření.. Ale jinak fajn box :)

    Jahodovník

    OdpovědětVymazat
  7. jééé, ti Simpsonovi jsou super! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...