Dovča VI.část - Zoo Zlín

Hezkou středu,
i když nejspíš bude den upršený a následující dny také, doufám, že se máte fajn :)
Dnes Vám přináším poslední výletní článek. Jak jsem psala, cestou domů po Rožnově jsme si udělali ještě jednu zastávku a to ve Zlíně. Bohužel poslední den nám nepřál, když jsme přijeli, lehce poprchávalo a po chvíli se šíleně rozpršelo, takže jsme okamžitě byli promoklí, já kde se dalo jsem nabírala vodu a ke konci už to bylo jen bahno. Chudák foťák neustále pod proudem, takže pak už moc nespolupracoval a celkově fotky nejsou tak dobrý.
Navíc jsme jen tak tak stíhali zoo projít do zavíračky. Je to škoda, protože tahle zoo mi fakt přišla moc hezká a mrzí mě, že jsme si jí nemohli užít více v klidu. Bylo ale fajn, že i přes ošklivé počasí, většina zvířat byla venku a téměř vše jsme viděli.

Prostředí je nádherné a hned první pavilon byl úžasnej, kolem poskakovaly opičky a nejvíce unesená jsem byla z lenochoda, byl boží, lenochoda znám z pražské zoo, kde jsou vždy schoulení a vidíte jen chlupaté klubko, takže tenhle mi přišel skvělej :) Honza zas byl nadšenej z hyeny, takže kvůli fotce neváhal více moknout, zkrátka ji musel mít. Uznávám, že i mě hyena přišla skvělá, tak blízko u nás, veliká a úchvatná...

 


Byli jste ve Zlíně? Jak se Vám zoo líbí?
To je z dovolené vše, bohužel. Bylo to úžasných pět dní a hned bych vyrazila někam znovu :)

9 komentářů:

  1. Tohle je podle mě nejkrásnější Zoo, kterou jsem viděla (ani pražská se mi tolik nelíbí) :)

    OdpovědětVymazat
  2. No holky já se tam snad budu muset díky Vám jet kouknout :D

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Claire, nejkrásnější zoo, ve které jsem byla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeee to je skoda....je to nejuzasnejsi zoo v CR =(

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, že jste zavítali i k nám do ZOO, podle mě je jedna z nejhezčích v ČR :) Moc ráda tam chodím, mám nejradši kapybary a tučňáky. Máš moc hezké fotky, budu se tam muset taky brzo vypravit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ze Zlína, takže jsem v naší ZOO byla už snad tisíckrát. Za ty roky nestačím zírat, jak ji neustále vylepšují, zútulňují a otvírají nové a nové expozice. Teď jsem tam ale delší dobu nebyla, tak to snad co nejdřív napravím :) Jsem každopádně moc ráda, že se ti v ní líbilo :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat
  7. Mám moc ráda výlety do ZOO. Ve Zlíně jsem byla, ale už je to dávno.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to je nádhera, hlavně ti lemuři jsou strašně roztomilí. :3

    OdpovědětVymazat
  9. zbožnujem zvieratka !! :) v zoo som nebola ani nepamätám!:)

    inak pozývam ťa na giveaway o dva druhy náušnic budem rada ak sa zapojiš pokiaľ nemáš zaujem prepáč, že otravujem :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/05/giveaway-earring.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...