Movie tip: The Amazing Spider-man 2 (4D)


V pátek večer jsem opět zavítala do kina, tentokrát na Spider-mana a dokonce ve 4D a další spousta filmů mě čeká. Začíná teď období, kdy do kin přichází jeden super film za druhým a na seznamu jich máme spoustu. V kině už jsem byla na prvním dílu Spider-mana, který byl moc fajn, takže tenhle už byl povinnost. Podle traileru mě ale nezaujal, to ale na tom nic nemění, na Spider-mana se muselo.

Anotace: Být Spider-Manem (Andrew Garfield) je skvělé. Peter Parker nezná úžasnější pocit než se prohánět mezi mrakodrapy, být skutečným hrdinou a trávit čas s Gwen (Emma Stone). Být Spider-Manem ale má také svou cenu: jedině Spider-Man je schopen ochránit ostatní Newyorčany před pozoruhodnými padouchy, kteří město ohrožují. Když se na scéně objevuje Electro (Jamie Foxx), je Peter nucen čelit nepříteli, který je mnohem silnější než on sám. A když se vrací i jeho starý přítel Harry Osborn (Dane DeHaan), uvědomuje si Peter, že všechny jeho nepřátele něco spojuje: společnost OsCorp.

Jak jsem psala, byli jsme na 4D, na kterém jsem byla po druhé. Poprvé to bylo na Muži z oceli, sice to byl zážitek, něco nového, ale když to srovnám s tímhle filmem, tak to byla slabota. Po pěti minutách už bych šla domu :D Od začátku filmu to s Vámi hází na všechny strany, dostáváte kopance do zad, každou chvíli Vás něco ofoukne, ať už zezadu či rovnou do obličeje a vody taky nebylo zrovna málo. A seskoky Spider-mana jsou opravdu zážitek, horší jak atrakce na pouti.

Na CSFD je docela kritizovanej mi přijde, i když tedy má mnohem lepší hodnocení než první díl. Podle traileru vypadal nudně a trapně, ale musím říct, že mě bavil a to hodně. Vůbec není špatný. Andrew Garfield je mi sympatický a o Emmě Stone ani nemluvím, tu mám hodně ráda. I když jako blondýnce s ofinou ji to dle mého moc nesluší, jako zrzka je mnohem hezčí. 

Spíše než akční je to ale romantický film. Po celou dobu filmu se řeší vztah mezi Peterem a Gwen. Akční scéna mezi Spider-manem a Electrem je pouze jedna na konci. Za to ve filmu najdete ale spoustu romantiky, což já můžu a vtipu, legráckami se tam nešetří.

Film doporučuji a ještě více doporučuji právě ve 4D, protože to je zážitek a stojí za to.
Hodnotím 4*

Viděly jste film? A byly jste už někdy na 4D?

3 komentáře:

  1. Já jsem na něm byla normálně ve 2D a bylo to suprový :))) Mám ráda takové filmy :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. No .... Mě to musím říct moc nezaujalo, nevím. :) Příjde mi to až moc takové překombinované a přeefektované. Ale Marvelovské filmy mám jinak moc ráda. Jen tady ten SpiderMan jde nějak mimo mě.
    W.

    OdpovědětVymazat
  3. 4D? to jsem ani nevedela ze existuje? o tomhle filmu premyslim ale nevim nejsem jeste rozhodnuta, bojim se ze spiderman po pate uz se mi proste libit nebude nevim :(

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...