Kosmetika Moje - Oční linky, dlouhodržící tužka na oči a Trio oční stíny

Dnes Vám představím další tři produkty od značky Moje, doufám, že jí stále nemáte dost :D Já tedy vůbec, i když o ní čtu všude možně. Balíček, který mi přišel už mám tedy komplet zrecenzovaný a m§ůžu tedy říct, že jsem s ní spokojená. Stejně jako jiné značky, i u Moje se najdou perfektní výrobky a jiné, které mají nějaké mouchy. Přesto určitě doporučuji něco pořídit a vyzkoušet. Vše hezky vypadá a cenově je velmi dostupná. Mě určitě další produkty nenechají chladnou a když na ní narazím, nebudu váhat :)

Tekuté oční linky
Tohle je jediný produkt, u kterého jsem moc nadšená nebyla po otevření balíčku. Upřímně jsem totiž na linky levá, s tekutými se vůbec nekamarádím, neumím s tím štětečkem. Samozřejmě jsem je ale nehodila do kouta, jenže to dopadlo přesně tak, jak jsem čekala.

Pochválím si líčení a řeknu si, že bych konečně mohla vzít i ty linky. Začnu líčit a celé líčení v háji, linka naprosto příšerná a já vzteklá. Tak jsem si vzala štěteček, který mám na gelové linky. A to už je o něčem jiném, linka se mi tak nějak povedla.

Pokud se linkujete běžně, myslím, že budete spokojené. Linky seženete v černé barvě, která je opravdu černá a výsledný efekt lesklý. Téměř okamžitě zasychají a na očích vydrží celý den bez rozmazání, takže v tomhle ohledu spokojenost. Linky jsou podle mě fajn, jen prostě musím používat jiný štěteček.
Obsah: 5g
Cena: 69,90Kč
Hodnocení: 4/5


Dlouhodržící tužka na oči
Tužka obsahuje vitamín E, který pečuje o citlivé partie očních víček. Je dřevěná a optimálně měkká. Černou tužku na oči používám denně, ale mám svojí stálici, kterou používám x let a jsem s ní tak spokojená, že jí nehodlám měnit a žádná zatím nebyla lepší. Ale šanci jsem jí samozřejmě dala.

Je hezky měkká, kreslí skoro sama, takže nemusíte na ní zbytečně tlačit a tím si dráždit oči. Dá se s ní i dobře stínovat. Vykouzlíte s ní jak silnější, tak i tenkou linku. Mám vůči ní rozporuplné pocity. Na dolní lince mi moc nevydrží a během dne se maže, pod okem mám vždy docela dost černo. Ovšem na horní se ani nehne, takže na horní linku ji využiji určitě. Tužku seženete v různých odstínech, od hnědé až po fialovou a modrou.
Obsah: 5g
Cena: 39,90Kč
Hodnocení: 3/5


Oční stíny Trio
Takovéhle malé paletky mám ráda. Tři barvy, které se dají skvěle kombinovat a velikostně jsou praktické, nezaberou moc místa a i celkově nemusím otvírat x dalších stínů. Přišel mi odstín č.4, takže ideální na klasické černé kouřovky, obsahují třpytky. Pokud večer někam jdu, tak se ve výrazném líčení vyžívám, takže tyhle stíny rozhodně využiji.

Stíny seženete ve 14 odstínech, výběr je opravdu veliký, barevné kombinace jsou nádherné a já určo ještě po dalších mrknu. Překvapila mě pigmentace, která je skvělá. Stačí stín lehce nabrat a máte fakt výraznou barvu. Takže palec nahoru. Co se týče výdrže, tak také super, neslévají se, ani postupně nemizí, vydrží mi celý den či večer. Práší přiměřené, ani málo, ani hodně, není to nic, co by mi vyloženě vadilo.
Obsah: 6g
Cena: 49,90Kč
Hodnocení: 5/5

Moc děkuji kosmetice Moje za poskytnutí produktů k recenzi.

9 komentářů:

  1. po těch linkách už dlouho pokukuji, ráda bych je také vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja radšej používam linky v ceruzke/fixke s nimi sa mi lepšie pracuje ale táto vyzerá fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Linky jsou báječné a žádné jiné teď nepoužívám. Je fajn, že když ti nevyhovuje štěteček z linek, že jsi vymyslela způsob jak je i přes to používat. Nově jsem si teď koupila zlato-bronzovou dlouhodržící tužku, ale ještě jí nemám odestovanou, tak jsem zvědavá jak bude či nebude držet. Jinak moc hezká recenze.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsem si kupovala tyto oční linky! Jsou super, ale měla jsem i lepší :) P.S. Máš skvělý blog :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty linky se mi opravdu líbí, musím si je někdy pořídit a srovnat s linkama e.l.f. (mé nejoblíbenější) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se konečně po této kosmetice podívat. Líbí se mi oční stíny a tvářenky, ale zkusila bych ráda i tu tužku na oči, vypadá docela fajnově. :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Já oční linky miluju, mě vyhovuí celé :) No o, kyždý to máme jinak :) .....tužka na oči se mi během hodiny ztratí úplně, ale na vrchní linku jsem ji ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  8. mám tu tužku a nově ty linky. Linky jsem nezkoušela, ale ta tužka jak píšeš...jen na horní linku...mě zatím moje moc neuchvátila =/ Mám i pudr a prostě nic moc =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  9. Mě hrozně zaujala ta cena u tekutých očních linek. Na to, že je to česká značka je ta cena opravdu krásná a možná i trošku směšná :D Jinak mám s tekutými linkami ale úplně stejný problém. Jsem asi úplný antitalent na perfektní líčení rovných linek. Takže už jsem začala dost přemýšlet i o permanentních očních linkách. Tady o nich kdyžtak víc info, kdyby někoho zajímalo ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...