Bione cosmetics - Duo Sun Cannabis

Jelikož už je srpen, tak je na čase mrknout se i na produkty, které jsou v létě nezbytností. A dnes to budou mléka na opalování, ale i následná péče. Konkrétně se podíváme na značku Bione cosmetics. Tyto produkty jsem měla jít minulý rok a byla jsem spokojená, takže letos jsem si na dovču pořídila ty samé. Značku samotnou jsem ale více prozkoumala právě až letos a musím říct, že mě její nabídka velmi zaujala a určitě se podívám i po jiné řadě.

O značce: Jedná se o českou tělovou a pleťovou přírodní kosmetiku. Kosmetika je šetrná jak k jejím uživatelům, tak k přírodě. Produkty neobsahují žádné ropné produkty, žádné silikony, etoxyláty, žádné SLES,SLS, parabeny,alkylfenoly, komplexony polyfosfáty, ani zvířecí produkty.
Zdroj: http://www.bionecosmetics.cz


Duo Sun Cannabis Opalovací mléko f.20
Opalovací mléka jsem měla dvě, s faktorem 20 a 16. Myslím, že bohatě stačí, když napíšu o jednom, jelikož mléka je stejná.
Mléko obsahuje karoten a panthenol, konopný olej, který pokožce dodává co možná největší množství prospěšných látek, které obsahuje. Nejvíce nadšená jsem byla z tyrosinu, která má podporovat ztmavnutí pokožky. Bohužel to mi vůbec nepřišlo, opálili jsme se spíše jen první dny a pak už to moc nešlo. 

Mléko je voděodolné, nedráždivé. Přesto po delším pobytu ve vodě je vhodné se znovu namazat. Obsahuje také vitamín E, který chrání pokožku a bambucké máslo, které pokožku vyživuje. Je vhodné i pro děti. Je hutnější,ale dobře se roztírá a poměrně rychle se vsákne.
Jen mám připomínku k balení, šlo hrozně+ špatně vymáčknout a to už na začátku. Natož ke konci, to s ním bylo hodně rozčilování.
Obsah: 265ml
Cena: 109Kč
Hodnocení: 4/5

Duo Sun Cannabis Balzám po opalování
Balzám je vyroben v BIO kvalitě, čili je bez silikonů, parabenů, ropných produktů. Je hypoalergenní, protizánětlivý a antibakteriální.
Stejně jako mléko na opalování obsahuje panthenol, konopný olej, cannabis a bambucké máslo, které pokožku hydratuje a regeneruje. Glycerin a panthenol zvlhčují a projasňují pokožku.

Balzám je hutnější, není tak řídký jako klasické mléko, ale zas do másla má hodně daleko, spíše hustší mléko. Dobře se roztírá, rychle se vstřebá a pokožku po opalování zklidní. Má ale hodně silnou parfemaci, která by měla být hypoalergenní. Na pleť jsem ho ale nemohla používat, vůně je tak silná, že by dráždila oči.
Obsah: 265ml
Cena: 78Kč
Hodnocení: 4/5

Kosmetiku seženete na http://www.drogerex.cz/bione-cosmetics-bio/ a info, například i prodejní místa  http://www.bionecosmetics.cz/

Znáte kosmetiku Bione?

3 komentáře:

  1. Já letos používala na dovolené Biodermu, a můžu jedině doporučit :) Ale tohle mě docela láká, mám slabost pro BIO věci a tohle není výjmka.. :D

    > GIVEAWAY NA MÉM BLOGU <

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě, ale na Biodermu zatim nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy doma od Bione ještě nic nemá, ale tohle mě celkem láká. :)

    Můj blog slaví 1. rok, budu ráda za hodnocení. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...