Brandnooz box - Srpen 2014

Stejně jako včera, tak i dnes jsem se těšila, až dorazím domu a otevřu box, tentokrát Brandnooz, který je plný dobrot. Na tuhle krabičku se vždy těší celá rodina. Tentokrát půlku produktů představují nápoje. Určo Vás zajímá více, tak se pojďme podívat dovnitř.

  • Zlatopramen Radler N.A Grep - 0,5l, 17,90Kč
Pivo nemám ráda, to ale neplatí o těch ochucených. Takže ráda ochutnám. Radler je nealkoholický, obsahuje přírodní cukr, ovocné šťávy a je bez umělých barviv.

  • Avanti Spritz - 0,75l, 79,90Kč
Prvně jsem myslela, že se jedná o víno, takže už jsem viděla, jak si ho zítra otevřeme společně s další mňamkou z boxu. On je to ale koktejl, který má hořkosladkou chuť a snížený obsah alkoholu (8%). Nejlépe se dá vychutnat s ledem a plátcem pomeranče. Ochutnám, ale doufám, že bude spíše sladký, než hořký :D


  • Schwartau Extra džem jahoda a limetka - 340g, 69,90Kč
Jedná se o limitovanou edici, která se inspiruje MS v Brazílii. O džemy nestojím, spíše jen ochutnám a o zbytek se postará brácha :)

  • Kotányi paprika uzená - 25g, 19,90Kč
Má lehce nasládlou kouřovou chuť a aroma. Je vhodná na ryby, polévky, pomazánky, ale i omáčky. Koření vždy potěší, takže super.

  • Patifu Gourmet prémiová tofu paštika - 100g, 27,90Kč
Má jemnou konzistenci a vyváženou chuť. Neobsahuje konzervanty, barviva ani aromata. Paštiku určitě nejvíce ocení mamči přítel.

  • Nescafé ledová káva - 250ml, 31,90Kč
Nescafé mám ráda a celkově kafe miluji, takže za mě palec nahoru, kafem se u mě nedá nic zkazit :D Přišla mi varianta cappuccino.

  • Jumex Nektar švestka - 335ml, 22Kč
Raději bych brala jinou variantu, ale třeba bude švestka dobrá. 100% džus a smoothies plný šťavnatého ovoce.

  • Isoline 3d Top 24 Detox - 0,33l, 36Kč
Obsahuje tři dávky aktivních složek. Možná si pamatuje, že v boxu už se jednou tenhle nápoj objevil, akorát verze pro děti. Chutnalo to jak obyč šťáva, nic zvláštního.

  • Chio Pop Corners - 250ml, 31,90Kč
Určitě mnoho lidí zkritizuje, že je to poslední dobou samý pytlík s chipsama. Já v ně naopak doufala a hned zítra budem zobat, i když minulé Chio nebyly nicmoc, zlaté obyč z Billy za devět korun. Popcorn mám ráda a tohle jsou popcornové trojúhelníčky, které jsou pečené. Těším se na ně.

  • Delissa křehká - 42g, 7,90Kč
Oříšková verze a přenechám bráchovi. Na sušenky musím mít chuť a téhle se klidně vzdám dobrovolně. :)

Mám z boxu radost, vlastně jako vždy. Každý z rodiny si vše najde to svoje. :)
Jak se Vám obsah líbí?

9 komentářů:

  1. Brandnooz box si neobjednávám, protože mě ještě moc nepřesvědčil obsah o koupi :) Z tohohle vydání bych já nadšená vůbec nebyla, protože je zde převážně to pití
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No mě tohle vydání opět potěšilo! :))) Měla jsem Spritz na dovolené a bylo to hořké jak sviňa :D že jsem si vyžádala led a aby se to trošku smíchalo s vodou když se ten led rozpustil :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Obsahy, které jsem viděla dřív mi přišly krapet lepší :).

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se nelíbí, produkty se opakují a až na koření, tofu paštiku a marmeládu v něm není nic zdravého. Bohužel. Tohle byl můj poslední. Ale hlavně, že u vás doma se líbil a udělal vám radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dřív jsem si pivo občas dala, ale jedině někde s kamarády. Ale během posledního roku mi hrozně nechutná, takže když už, tak taky nějaké ovocné. Myslím, že tohle grepové mi přivezla jednou kamarádka a nebylo špatné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Brandnooz box neobjednávám a asi ani nebudu, protože mi nepřijde, že jsou v tom nějaké extra novinky ani žádné speciální výrobky.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jaj. Samé nezdravé jedlá a nápoje. Dávaj si prosím pozor čo ješ. Som výživový poradca a ak budeš takto pokračovať tak sa dopracujem k infarktu. Mám klientku ktorá má 17 rokov a v 15 rokoch mala infarkt. Malá baba si vďaka svojej strave privodila infarkt. Kamarát sa tiež zle stravoval a dnes už je na cintoríne. Zistili mu že sa mu jedlo a zlou životosprávou upchali cievy, jedna cievka praskla a dostal vnútorné krvácanie. Ja ti nechcem zle ale si mladá a mňa veľmi trápi ak mladý ľudia jedia zle

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Braandnooz box taky neni o zdravych vecech. Zdravi jsou tusim Zajici v krabici, ale o to nestojim. Jim, co mi chutna a je to moje vec, proc bych nemohla i neco nezdraveho. Nikomu neberu, pokud se zivi pouze zdravymi jidly, ale ja k nim nepatrim.

      Vymazat
  8. Potravinove boxy su zaujivavejsie ako kozmeticke. Ja neobjednavam ziadne, ale ak uz, tak toto by mohlo byt fajn.
    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...