Víkend 9.8 - 10.8. 2014: Písek, Holašovice, Mezinárodní hudební festival Český Krumlov, Hluboká nad Vltavou

Hezký začátek týdne,dnes si dáme opět výletní článek plný fotek. Minulý týden dostal Honza v práci lístky na Mezinárodní hudební festival Český Krumlov, konkrétně na Pocta českým muzikálům. Určitě si dovede představit, jak nadšená jsem byla. Muzikály miluji a Český Krumlov je nádherné město. Byli jsme tam před dvěma roky a znovu jsem se tam chtěla podívat. To se mi splnilo a já doufám, že se tam ještě někdy podívám (ráda bych na otáčivé hlediště). Jenže lístky dostal asi tři dny předem, takže sehnat ubytování dalo zabrat, nakonec jsme měli úžasný, ale o tom až za chvilku.

Samozřejmě jsme Krumlov spojili s dalšími výlety. Vyrazili jsme v sobotu ráno a první zastávka byla v Písku. Městečko je to poměrně malé a vypadalo to, že toho ani moc k vidění nebude, ale nakonec jsem musela říct, že se mi Písek líbí a těch pár památek stojí za vidění. Navštívili jsme i Prácheňské muzeum, které sice nebylo v plánu, ale překvapila mě více než přívětivá cena 40Kč a za focení jen dvacku. Za tuhle cenu je muzeum teda bomba, je obrovské. Uvidíte tu například témata Pravěk a doba slovanská, Dějiny regionu, Chráněná území, Kulturní tradice Písecka, Zlato v Pootaví, Ryby a rybářství, Písecký venkov v 19. století a Obrazová galerie českých panovníků.

A z muzea se vydáme na malou prohlídku města :)
Kostel Povýšení svatého Kříže

Velké náměstí
Kamenný most
Palackého sady

Kostel Narození Panny Marie / Svatý Jan Nepomucký
Městské opevnění

Mariánské sousoší na Alšově náměstí

Při cestě do Krumlova jsme nenavštívili jen Písek, ale i vesničku Holašovice, obec Jankov. Je zapsána na seznamu UNESCO. Najdete zde domečky, které byly stavebně a výtvarně upraveny v průběhu 19. století do specifické podoby tzv. selského baroka. Téměř 90 % objektů v obydlené části obce má historickou památkovou hodnotu.
Když už jsme se do Holašovic blížili, Honza říkal, že musíme najít parkoviště. Dělala jsem si srandu, zda tam vůbec nějaké parkoviště bude. Bylo a rovnou i tři autobusy plný turistů. Tohle mě vůbec nenapadlo, čekala jsem vesnici, kde téměř nikdo nebude. Je to ale opravdu malinká vesnička, kde najdete domečky jak z pohlednic, krása.

A konečně to hlavní. Jak už jsem psala, sehnat ubytování nebylo zrovna lehké tři dny předem, jediné, co bylo volný, tak pension za tři tisíce na noc, nedalo se ale nic dělat. Pozdě večer se ale uvolnil apartmán, last minute nabídka za parádní cenu. Neváhali jsme a ihned rezervovali. V domě jsou pouze dva apartmány, bylo to veliký a klidně by se v tomhle dalo bydlet i týden. Ovšem koupelna byla na chodbě, což nebylo úplně ideální, zas na druhou stranu, kdyby jsme měli ten horní apartmán, tak to bylo bez problému. Bydlení ovšem bylo skvělý, paní milá a Honza řekl, že v Krumlově ubytování už pouze tady. Kdyby Vás to zajímalo, rezidence se jmenuje Milkwood.

Koncert se konal v půl deváté v Pivovarské zahradě. U vstupu Vám dávali pláštěnky, deky a přiznávám, že jsem byla hodně překvapená. Spousta lidí ve společenským, vůbec mě nenapadlo, že to bude až takový, ale špatně jsme snad oblečení nebyli, dalo se zahlédnout i lidi v teplákách.
Čekala jsem písně, které budou zpívat neznámí zpěváci, vůbec mě nenapadlo, že tam budou celebrity jako Csáková, Kolář, Noid Bárta či Pavel Vítek. O to větší radost jsem měla. Bylo to nádherný, písně například z muzikálů Monte Christo, Kleopatra, Starci na chmelu, Tři Mušketýři...Kompletní seznam najdete zde. Nejlepší byl Bárta, ten je úžasný a udělal show, mám hrozně ráda i Koláře a Pavel Vojtek coby moderátor taky neměl chybu. Co bych ale vytkla a všude se o tom píše, tak vizáž, zpěvačkám to vůbec neslušelo, hrozný oblečení, vlasy a líčení, jako kdyby se jim někdo chtěl pomstít.
Měli jsme VIP, takže během přestávky jsme zalezli do stanu a vychutnali si nějakou tu skleničku :)  Koncert byl parádní a já si večer strašně užila.

Bohužel fotky z Krumlova nemám, jelikož město jsme si neprošli a  druhý den jsme hned vyrazili do Hluboké nad Vltavou do zoo. Pro mě to je hned po pražské nejhezčí zoo, takže jsem se těšila, i když trochu jsme se báli, aby to kouzlo na podruhé neztratila. Neztratila, je opravdu překrásná a tentokrát už byl dodělaný spodek zoo, kde najdete to nejfantastičtější zvíře z celé zoo a to rosomáka, u které jsme vydrželi stát hooodně dlouho.

Na malého rysa jsme měli štěstí, teprve teď se začal ukazovat :)
A teď konečně rosomák, no není boží? :)

Doufám, že jste vydržely až do konce. Fotek je to opět více než dost. Byly jste někdy v Českém Krumlově na hudebním festivalu? Znáte zoo Hluboká?

1. Jéé tys byla v Krumlově :) Ses mohla stavit na kafčo

2. Milá Charmedko, Tvůj výletní článek mě přímo pohladil.... :) Jsem totiž z Písku...., doslova patriot :). Zrovna jsme tu měli Mezinárodní folklórní festival, takže při více času bys mohla vidět tanečníky z celého světa :) ....a příště Ti toho ukážu ještě víc :)
    K Holašovicím ještě doporučuji prohlídku tamního Stonehenge (třeba kuk tady http://www.kudyznudy.cz/Aktivity-a-akce/Aktivity/Jihocesky-Stonehenge-%E2%80%93-menhiry-u-Holasovic.aspx#3 ), je přímo za vesničkou :). A taky doporučuju vynikající hříbky na smetaně ve Špejcharu u Vojty (http://www.holasovice.cz/)
    A Krumlov a ZOO Ohrada na Hluboké jsou moje srdeční záležitosti....
    Prostě parádní výlet....!! :)
    Krásný den...Kat...

1. Stonehenge jsme uplne zapomneli, ale ono se i silene rozprselo. :-/ Tak z hribku by byl asi nadsen Honza;)

3. Páni, to musel být úžasný zážitek. Ve čtvrtek mi začíná dovolená a do těchto míst se chceme také podívat. Hlavně tedy do ZOO a následně na zámek. :) Moc pěkný článek.

4. Krásné fotky, ty fota zvířátek jsou úžasný - jak se Ti jedni pusinkujou :D. V Zoo Hluboká jsem ještě nebyla a v Českém Krumlově také ne

5. Český Krumlov si také přeji navštívit :o)

6. Český Krumlov miluji!!! Sice jsem tam nebyla dlouho ale dodnes mám před očima tu jeho krásu. Moc hezké fotky!:) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...