Mix recenzí - Aveo, Palmer`s

Hezké sobotní odpoledne,
jak užíváte víkend? Já včera byla v kině na hororu Annabelle, i přes Honzovi řeči se mi povedlo prosadit. Už jste film viděly? Nebudu moc prozrazovat, jelikož se moje hodnocení dočtete v Movie tipu, který plánuji :)

Dnes si dáme jen takové dvě menší recenze na tělová mléka, která jsem v poslední době používala, ale samostatný článek se mi jim věnovat nechtělo. Bohužel ani jeden produkt není podle mého gusta.

Aveo tělové mléko Chocolate Popcake
Tohle tělové mléko spoustu z Vás zaujalo již ve spotřebovaných produktech. Bohužel u nás značku Aveo neseženete, najdete ji v německé drogerii Müller, je to v podstatě něco jako Balea. Já mléko vyhrála v jedné giveaway a byla nadšená, obal vypadal tááák lákavě.

Bohužel obal je to jediné, co je na tomhle mléku fajn. Je hodně řídké, téměř až vodové. Do pokožky se vůbec nechce vsáknout a šíleně lepí, vždy se mi na tělo úplně přicuclo oblečení :D Pokožku ani nemůžu říct, že bych pocítila nějaký rozdíl, hebkou pokožku apod, vůbec.

Podle obalu jsem čekala alespoň sladkou vůni, vůně je hodně silně kakaová, což já v kosmetice moc nemusím. V tubě to ale ještě jde, bohužel během mazání se stává vůně nepříjemnou a smradlavou. A co je nejhorší, obtěžuje Vás po celý večer.  Je to snad nejhorší mazadlo, co jsem kdy měla.
Obsah: 250ml
Cena: 1-2 €
Hodnocení: 1/5
Jeden bodík dávám za hezký obal. Docela by mě ale zajímalo, zda i ostatní produkty této značky stojí za houby.

Palmer`s for dry, ashy skin
Tuhle značku určitě hodně z Vás zná z beauty boxů. Mě bohužel neoslovila, nevoní mi, opět to kakao. Tenhle krém je podle stránek určen na pleť, já ho tedy používala na tělo, jelikož jsem se bála, co by mi to s pletí udělalo. Je hodně parfémovaný, kakao je silně cítit.

Má řidší konzistenci, takové klasické mléko, docela dobře se vstřebá a nelepí. Obsahuje kakaové a bambucké máslo, vitamín E. Jsem ráda, že jsem měla pouze cestovní balení, jelikož vůně mi není vůbec příjemná a celé balení bych nedala. Ovšem musím uznat, že hydratace je super.
Obsah: 125g
Cena: 199Kč
Hodnocení: 3/5

6 komentářů:

  1. No, tak ještěže jsem si to Aveo nepořídila. Líbil se mi obal a cena, ale koukám že stojí za prd. :(
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to je škoda, obal toho prvního je fakt rozkošný :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Aveo má krásný krém, škoda, že je naprd. Já jsem měla od Palmers takovou malou tubičku a mazala jsem se s tím krémem ráda, i když kakaové věci taky nemusím :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem nečekala, že to Aveo bude tak hrozný :/

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem měla od Palmer´s kakaový olej a byla jsem s ním nadmíru spokojená. Já znám tuhle značku z Francie kde je oblíbená mezi surfaři. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten obal prvního produktu by mě taky nalákal :D ještě že jsem viděla tuhle recenzi, jinak bych nad ním vážně přemýšlela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...