Podzimní dovolená III.část - Bratislava

A jsme v polovině dovolené, v sobotu večer jsme dorazili do Bratislavy. Ubytováni jsme byli v hotelu Matyšák, který je něco málo přes kilák od centra. Když jsme hotel hledali, tak to vypadalo, že je poměrně z centra daleko, sice dál je, ale není to tak zlé. Hotel Matyšák byl rozhodně nejlepší ze tří hotelů, ve kterých jsme během dovči byli ubytováni. Hezký a prostorný pokoj a v koupelně byla radost se sprchovat. Celkově i prostředí hotelu vypadá dobře, jeho součástí je i restaurace a vinotéka. Navíc je tam takový klid, až to vypadalo, což jsme na hotelu sami. Moc lidí tam asi nebylo no, strávili jsme tam dvě noci. Jediný problém byl s nedělní snídaní, snídaně byly do desíti hodin. Přišli jsme v devět, slečna servírka pomalu ani nezabučela a tvářila se blbě, což mě naprosto vytáčí a nebylo žádné pečivo a jí ani nenapadlo ho dodat, takže ze snídaně jsme byli mrzutí. Přitom i restaurace je krásná, naštěstí v pondělí ráno bylo vše v pořádku, super výběr, pečivo také nechybělo, dobré kafe, super.

Jak jsem psala, do Bratislavy jsme dorazili až večer, takže po ubytování naším jediným cílem bylo najít nějakou restauraci, kde se najíme. Bohužel si nepamatuji název restaurace a nemůžu ji najít, ale byla v ulici Obchodná. Možná Se7en, netuším, žádné stránky se mi nedaří vyhledat, ale interiér moc hezký, byli jsme až vzadu, kde nikdo nebyl. Jídlo naprosto luxusní.
Mysleli jsme ale, že v Bratislavě to vychází cenově stejně jako u nás, ale nevychází, je to o chlup dražší, o větší chlup :D
EDIT: Je to restaurace Rustique :)

Druhý den jsme hned dopoledne vyrazili do zoo, najít ji dalo zabrat. Musím říct, že značení všeho je tam příšerný a cedule zoo je snad až těsně u ní, takže k ničemu. V zoo nebylo tolik lidí, což bylo super. Bohužel bratislavská zoo je pro mě obrovským zklamáním. Je sice veliká, ale taková neupravená. Třeba do horní části jdete lesem, který je naprosto nehezký, žádná údržba, ani nemáte pocit, že jste v zoo, asi takhle to tam dřív bylo a takhle to i zůstalo. Právě části v lese mi přijdou i málo využité, kdyby alespoň byl hezký..

I některé výběhy mi přišly katastrofální, například vlci měli výběh, který vypadal jako provizorní kotec, ti by určitě zasloužili něco lepšího. Hned na začátku má být také medvěd a ještě něco tuším, to jsme sice neviděli, ale opět prostor šílený. Nejhezčí výběh podle mě mají určitě lamy a klokani, nosorožci a hezký je i nový pavilon pro šimpanze a orangutany.

Součástí zoo je i Dinopark, který je naopak hodně povedený. Dinosauři se nenachází pouze na hlavní cestě, ale pár jich najdete také na lesní cestě. V Dinoparku jsem byla ještě v Plzni, ten je také hodně povedený, ale zde mi přijde, že je těch exponátů mnohem více.

Těžko říct, který Dinopark je hezčí. Ale teď už zpátky k živým zvířatům :)

Ihned po zoo jsme si šli projít město, jelikož ale už bylo docela pozdě, tak jsme měli co dělat, abych toho co nejvíc stihli za světla. Některé fotky jsou tedy již večerní, focené za tmy.
Když jsme první večer hledali restauraci, musím přiznat, že jsme byli z Bratislavy hodně zklamaný. Cesta od hotelu byla totiž příšerná, špinavá, hnusná, no prostě děs. Omlouvám se všem bratislavským čtenářkám :D Celkově jsme asi šli těmi úplně nejhoršími možnými cestami, takže  z Bratislavy jsme byli hodně rozmrzelý.
Ale pak jsme se dostali do historického centra a to už je o něčem úplně jiném. Konečně hezké památky, místa a zajímavosti.
Prezidentský palác a fontána míru
Kostel Nejsvětější trojice - Župné náměstí
Most SNP
Slovenské národní divadlo
Reduta - Náměstí Eugena Suchoňa

Takže co Vy a Bratislava? :)