Podzimní novinka od Yves Rocher - Paletka očních stínů

Krásnou neděli,
sice je listopad a měly by jsme se podívat na různé statistiky, ale ty si necháme na zítra, čekají Vás novinky za říjen a dnes se mrkneme na jednu podzimní novinku od Yves Rocher, která mi přišla k testování. Balíček jsem netrpělivě očekávala a po otevření obálky mi hned bylo jasné, že se bude jednat o oční stíny a rovnou dokonce o krásnou paletku. Když jsem ji ale otevřela a vykoukly na mě zelené odstíny, tak jsem ji zas zaklapla. Zelenou barvu mám ráda a nosím ji teď často, ale mám na ní hrozný štěstí, chodí mi furt, v beauty boxech, zkrátka všude, vždy chytnu zelenou a začínám z ní pomalu zelenat :D

Paletka má krásné balení, zlatá působí luxusně, ovšem na lesklém povrchu je vidět naprosto všechno, každý otisk. Balení je dobře bytelné, pevně drží, v kabelce se Vám určitě neotevře, zároveň se ale dobře otevírá, takže nehty si na ní také nezlámete. Paletka je praktická, kromě samotných stínů obsahuje zrcátko a dva aplikátory, které jsou určeny jak na suché použití, tak i na mokro.

Vybírat můžete z šesti barevných provedení, každá paletka obsahuje čtyři odstíny, kterými docílíte kouřového líčení. Já dostala odstín Vert radieux a i když jsem zpočátku ze zelené nebyla nijak nadšená, tak po shlédnutí ostatních jsem za ní fakt ráda, mě osobně přijde nejhezčí a pro mě nejvíce využitelná, používám ji teď v podstatě denně.

Stíny obsahují rýžový extrakt, který zlepšuje jas pokožky. Stíny vytváří saténový, třpytivý a matný efekt. Při aplikaci namokro se třpytivé a saténové mění na metalické a matné stíny jsou ještě výraznější.

Já používám stíny tedy pouze nasucho, ráno nemám čas ještě mokřit štěteček. S pigmentací jsem spokojená, na denní líčení je akorát vyhovují, v pohodě ale vytvoříte výraznější líčení na večer, záleží na Vás.

Malou výtku ke stínům ale mám, rozhodně doporučuji první líčit oči a pak teprve nanést make-up. Stíny poměrně práší a během líčení třpytky šíleně opadávají pod oči. Během dne ale už drží, neopadávají, ani se neslévají.
Obsah: 4x1,2g
Cena: 329Kč
Hodnocení: 4/5

Jak se Vám paletka líbí? Jaké máte zkušenosti s dekorativkou Yves Rocher?

Moc děkuji Yves Rocher za poskytnutí produktu k recenzi. 

10 komentářů:

  1. Barvičky vypadají krásně!
    Já mám od YR jen rtěnky Grand Rouge, které zbožňuju, už mám 8 odstínů. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka se mi líbí, ale asi bych ji úplně nevyužila, protože zelené stíny si dám na oči tak 2x ročně :-) Jinak od YR mám doma řasenku, kterou jsem dostala k nákupu, ale zatím jsem ji ještě neotevřela.

    OdpovědětVymazat
  3. Balení vypadá luxusně, ale využila bych asi jen ten první stín :D k zeleným očím zelené stíny, no nevím teda :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem žádnou dekorativní kosmetiku od YR ještě neměla. Paletka je krásná, líbí se mi jak obal, tak bych využila ke svým zeleným očím i všechny barvy :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Balení je krásné, barvičky bych asi nevyužila, zřejmě by putovala k mamce :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  6. V paletce mi přijdou stíny moc výrazné, ale swatche vypadají mnohem lépe, možná se po ní kouknu, až pojedu na nákupy. )
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka je hezká, každopádně aktuálně mě lákají jejich make-upy :)

    REALASH GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Já zelené stíny docela často používám, takže se mi tahle paletka hned na první pohled zalíbila.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné barvičky, ale nevyužila bych ji..;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...