Brandnooz box - Prosinec 2014

Krásnou sobotu,
jak užíváte víkend? Máte již dovolenou/prázdniny, nebo Vás čekají ještě příští týden povinnosti? Mě začala dovča, bohužel ale ještě nevím, zda pouze týden, nebo i ten druhý. Nějak jsme se v práci nedohodli. Já bych brala dva týdny, ale zase jim nechci říct, že nepřijde, zařiďte si to. Máte již dárky nakoupené, zabalené?

Stejně jako Ladybox, tak i Brandnooz box přišel tento měsíc o trošku dříve. Nezměnila jsem ale dopravce a tak česká pošta opět přijela o den později, než měla. Tentokrát se čekání ale vyplatilo, box je poměrně těžký a nacpaný všemožnými dobrotami.


  • Penam Zlatka - 1g, 16,90Kč
Mouka, která je vhodná pro pečení. Díky složení těsto lépe kyne, nelepí, netrhá se a zachovává si vláčnost. Tak škoda, že cukroví již mám upečeno.

  • Hellmann`s Tatarská omáčka - 250ml, 39,90Kč
V tomto praktickém balení se již v boxu objevila majonéza a tu jsem si oblíbila. Přijde mi to mnohem lepší jak klasické sklenice a i když dávám přednost majolkám, tak tatarka se rozhodně také využije.

  • Kand Brusinky - 190g, 34,90Kč
Tohle když jsem viděla, tak se mi hned začaly sbíhat sliny. Já miluji brusinky. Tenhle kompot je ideální ke zvěřině, smaženým sýrům a paštikám a klasicky ke svíčkové. A my si ho zítra dáme k nějakému přírodnímu masíčku, mňam.

  • Desperados ochucené pivo - 330ml, 24,90Kč
První originální pivo s příchutí tequily, kombinuje příchuť ležáku, tequily a jemných ovocných podtónů. Je lehce perlivý a má vyšší obsah alkoholu. Piva nepiji, ale ty ochucená mi chutnají a tohle rozhodně ráda ochutnám.

  • Jumex broskev - 500ml, 38Kč
Někomu už asi Jumex může lézt krkem, je tu snad po čtvrté za sebou. Jediné, co mi od Jumexu chutnalo, byl právě tento nektar v znovu uzavíratelné plechovce s příchutí ananasu. Věřím, že tenhle broskvový bude stejně výborný, takže mi opakování značky nevadí, ale ostatní mi moc nejeli.

  • Megafyt Pharma Horská švestka - 40g, 54Kč
Ovocný čaj s příchutí švestky a vůní skořice. Má rumovo-vínové aroma. Čaje až tolik nevítám v boxu, jelikož čajová vůbec nejsem, zatím jsem nechutnala ani jeden, co kdy v boxu byl. Tenhle ale na mě působí tak vánočně, že si ho určo dám.

  • Bohemia Slané a sýrové tyčinky - 40g, 5,90Kč
Tyčinky já ráda a to jak klasické slané, tak i sýrové. Jak vítám různé chipsy, tak i tyčinky jsou fajn a určo zobnu někdy večer k filmu.

  • Balcomi Mix Milk - 35g, 7,50Kč
Piškotový řez s mléčnou náplní a kakaovou polevou. Je vyroben v Itálii a má nízkokalorickou polevu. O tyhle řezy moc nestojím, takže přenechám bráchovi.

  • Storck nimm2 Lolly - 10g, 6,90Kč
Minule to byly pískací lízátka, tentokrát nimm2. Obsahují vitamíny a ovocné šťávy a jsou tak roztomile barevné. V boxu jsem našla variantu ostružiny&černý rybíz a pomeranč&citron.

  • Bitters Energy gun - 5ks, 49Kč
Tuhle žvýkačku jsem snad už jednou měla, ale byla jako bonus v beauty boxu. Hrozně se mi na ní líbilo to, že uprostřed je čistý kofein v podobě prášku a během 5 minut Vám dodají energii. Žvýkačku má ale tak hnusnou hořkou chuť, že jsem ji okamžitě vyplivla :D

  • Apetit 01/15 - 59,90Kč
Bonus v podobě časopisu mám ráda a myslím, že potěší většinu odběratelů.


Za poslední dobu je to pro mě jeden z nejlepších boxů. Obsah se mi zdá hodně povedený a při otevření jsem nevěděla, po čem sahat dříve. Za mě super, chválím.
Jak se líbí obsah Vám? Objednávaly jste?

6 komentářů:

  1. Upřímně řečeno, moc na tyto překvápkové boxy nejsem. Raději si koupím, co chci, než očekávat překvápko, které mě pak nemusí zaujmout...:))
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna box s jídlem se u nás neztratí. Co nemám ráda já, sní někdo jiný a každý si najde to svoje.

      Vymazat
    2. Suhlasim, jedlom sa neda pokazit nic :-)
      Kaviareň u mačky

      Vymazat
  2. Mňam. to vypadá super.. :3 Ikdyž brala bych i tenhle boxík kdyby byl s nějakými přednastavenými preferencemi.. nebo třeba box jen se sladkostmi, to by se mi líbilo nejvíce. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechno vypada dobre.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...