Balea - Čistící pleťový krém pro suchou až citlivou pleť

Krásný čtvrteční večer,
recenzi jsem měla v plánu již včera, ale bohužel jsem to nestihla. Pokud mě sledujete na FB, tak jistě víte, že v úterý jsem v práci končila až docela pozdě a ve středu byla s hafanama na očkování a pak už jsem prostě nebyla schopná nic sepsat. Tak teď konečně :)

Řeč bude o značce Baleu, u které se v poslední době zastavuji čim dál častěji. Její produkty mě vždy hodně lákají, hlavně limitky. Jsou voňavé a za super ceny. Když jsem sháněla nějaký čistící gel, koukala jsem právě na Baleu. Čistící gel je něco, bez čeho neobejdu.

Obsahuje palmový olej, který zabraňuje vysoušení pleti. Výtažky z vilínu virginského a vodního melounu udržují vlhkost pleti a chrání ji. Je určen pro suchou až citlivou pleť. Nanáší se ráno a večer na vlhkou pleť, vmasíruje se a opláchne. Já tedy nanáším pouze večer ve sprše.

Krém má důkladně a jemně čistit pleť. Odstraňuje veškerý make-up a nečistoty. Tady se hned zarazím a opravím. Krém možná odstraní trošku nečistot a něco málo z make-upu, ale rozhodně ne důkladně a komplet. Když si pak vezmu ještě micelárku, tak tamponek je naprosto špinavý od make-upu. Což je trošku porblém, alespoň u mě, jelikož od podobných čistících produktů opravdu žádám vyčištění. Určitě důkladnější než které mi poskytuje tahle Balea.

Má zvláštní vůni, je jemná, nijak mě neobtěžuje a není vtíravá. Pleť mi nedráždil, nevysušoval, ale ani nehydratoval. Vlastně mi přijde, že krém nicmoc nedělal. Nevadil mi, ale ani z něj nejsem nijak nadšená, je takový neutrální, což se mi dlouho nestalo. Pokud chcete něco, co odstraní make-up či nějaký zázrak pro Vaši ple´t, tak bohužel ale nedoporučuji.
Obsah: 150ml
Cena: cca 50Kč
Hodnocení: 3/5

Co vy a Balea? Jaké máte zkušenosti s pleťovou kosmetikou od této značky?

6 komentářů:

  1. Pěkná recenze. Já tyhle čistící krémy moc nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten gel mi příjde inspirovaný Neutrogenou, ale asi není tak dobrý, když ti po vyčištění zůstanou na pleti ještě zbytky makeupu, to se mi u žádného čistícího přípravku nestává.

    Maru Giveaway o tři balíčky Magic Nails

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálně mám krém na obličej od Balei, který jsem našla v DM boxu předchozím. Prvně byl fajn, ale teďka, když ho nanesu, tak úplně příšerně pálí na pleti
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle mi vůbec nesedl. Pleť nevyčistil ani trochu, spíš nečistoty v ní uzamkl a pokryl jí takovou hnusnou voskovou krustou. Nikdy víc. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si od Baley nic na pleť ještě nekoupila a celkem bych se toho i bála.. Tuhle značku beru jen kvůli voňavým sprcháčům, ale už i jejich tělové mléko mě zklamalo a složení mě taky spíše odrazuje. :( Spíše jsem si v DM začala hledat svou cestu k Alverde. :)

    OdpovědětVymazat
  6. I já s ním nebyla spokojená, nevyčistil vůbec nic. Nakonec letěl do koše.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...