Shrnutí roku 2014

Dobré ráno,
i když jsem měla v plánu nákupy a novinky za prosinec, nic jsem nestihla nafotit, tak až o víkendu. Shrneme si proto minulý rok, který strašně rychle utekl. Rok 2014 nebyl nijak zvláštní. Nenastal žádný velký zlom, žádné změny. Byl mnohem lepší jak rok předchozí, který považuji za hodně krizový a opravdu špatný. Jak jsem psala, v roce 2014 se nic velkého nekonalo. Špatný vůbec nebyl. Sice mohl být lepší, ale aspoň že to nebylo horší. Přesto budu doufat, že rok 2015 bude trošilinku lepší.

V roce 2014 bylo určitě nejlepší cestování. Myslím, že různých výletů a cestování jsem si užila opravdu hodně. Ať už se jednalo o menší výlety do lesních zoo nebo do Divoké Šárky, kam jsme vzali i hafana, tak i větší, několikadenní výlety. Nejhezčí pro mě byla samozřejmě dovolená u moře v Turecku, kde jsem byla již podruhé a miluji to tam, klidně bych jela znovu. Nadšená jsem také byla z Hudebního festivalu v Českém Krumlově a návštěvě zoo v Hluboké nad Vltavou, kde jsme také byli po druhé, takže nostalgie :)
Neměla bych zapomenout ani na Radegasta. Na podzim se mi také splnil výlet do Vídně, který jsme si protáhli a navštívili toho mnohem více. Více z cestování najdete zde.

Měla jsem spousty dobrého jídla...I díky výletům jsme navštívili více restaurací. Zamilovala jsem si grilovaný hermelín s brusinkami a nepřestala milovat pizzu. Ráda si sednu i na kafe a naučila jsem se pít víno, které si většinou dáme s Honzou večer. Ještě loni jsem ho nepila vůbec a teď si dám ráda.
  

Docela dost jsem chodila do kina, ale měla jsem více kulturních zážitků. Hezký byl určitě Hudební festival v Českém Krumlově, kde jsme byli s Honzou na melodiích z českých muzikálů a filmů. V prosinci jsme také na otočku zajeli do Plzně na koncert Čechomor, který se konal pro nadaci Pomocné tlapky. A vůbec nejlepší byl Lord of the Dance, který byl naprosto parádní a doporučuji někdy zajít. Nesmím ani zapomenout na muzikál Fantom opery.

K těm svým chlupatým příšerám jsem si pořídila nové miminko, dalšího králíčka. Chip už pěkně vyrostl a je pěkně oprsklý. Přesto ale docela poslouchá, je chytrý a mazlivý.

Oslavila jsem 22. narozeniny a pomalu už mi táhne na další, šílený, jak stárnu. K narozeninám jsem dostala jeden z nejhezčích dárků, sice byl trošku opožděně, až k Velikonocům, ale moc potěšil. Strašně jsem chtěla nějaký stříbrný prstýnek, Honza přání vyslyšel a já dostala prstýnek, ze kterého jsem nadšená. Ke všemu jsem také dostávala nádherné kytičky.

Rozdělila jsem blog a založila nový, který je věnován pouze knihám. Také jsem blogu založila FB stránku.
 charmedky-knizni-regal.blogspot.cz


Někdy v září jsem začala chodit na gelové nehty a jsem moc spokojená, konečně moje ruce vypadají trochu k světu. K Vánocům jsem od Honzy dostala svoji první svíčku Yankee Candle a zamilovala jsem si ji. Začínám YC naprosto propadat. Po dlouhé době jsem také byla fotit a to rovnou u koní.

Konec roku byl skvělý, Vánoce se moc povedly. Já si nakoupila i spousty nových dekorací, takže vánoční atmosféra mě chytla hodně. Vánoce jsem slavila  na dvakrát. Na Štědrý den s rodinou a druhý den s Honzou. Bylo to skvělý a já si Vánoce užila. Poslední den v roce jsem chvilku strávila s rodinou a pak se opět přesunula k Honzovi, kde jsme si o půlnoci ťukli sektem a zapalovali prskavky.


Jak jsem psala, rok 2014 byl poměrně fajn, ale doufám, že tento bude ještě lepší, vždyť přece vždycky může být ještě líp. Určitě bych ráda opět cestovala, ještě tolik míst, kam se podívat..
Jaký byl Váš rok 2014?

14 komentářů:

  1. Moc pěkné shrnutí :) Na nehty jsem také šla poprvé nějak v době jako ty, myslím že snad v říjnu a nechci je dát pryč, jenže to stojí strašný prachy :D .. Ráda jsem si početla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ja nechodim az tak casto, casove spatne stiham, takze jdu az kdyz uz je mam silene odrostly, ted bych potrebovala. A platim tak sest stovek :)

      Vymazat
  2. Skvelé fotky! Ja som mala tiež minulý rok plný cestovania, výletov a rôznych akcií. A gélových nechtov som sa naopak minulý rok zbavila. No verím, že nie natrvalo a niekedy sa k nim ešte asi vrátim :)
    Krásny nový rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urco jsi mela uspesny rok a to nejlepsi Te jeste ceka :)

      Vymazat
  3. Pekne shrnuti.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :) ten prstýnek je nádhernej
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, je vidět, že jsi si rok vážně užila. Já také doufám, že tenhle rok bude ještě lepší než 2014, ale čeká mě maturita a přijímačky na vysokou, tak nevím nevím. :D
    http://slawarehouse.blogspot.cz/
    YouTube kanál

    OdpovědětVymazat
  6. Rok 2014 rozhodně nepatřil k těm nejlepším, doufám, že 2015 bude lepší ;)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné shrnutí :) Ty nehty vypadají moc pěkně, až občas lituju (no, to ber s nadsázkou :D) na jakou jsem se to dala školu, že mým nehtům nemůžu dopřávat barvičky :D (rozuměj chodím na zdravotní, takže mi to neprochází na praktických, protože v nemocnici mi to procházet taky nebude :D )

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné shrnutí , moc pěkné :) u mě jasně převládá jídlo, to já nikdy neodmítnu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...