Boj proti očním kruhům a vráskám s For Life & Madaga

Značku For Life & Madaga asi nemá cenu už moc představovat. U mě na blogu se neobjevuje poprvé, již jsem měla možnost pár produktů vyzkoušet a jsem za to opravdu velmi ráda. Kosmetika je to totiž kvalitní a mě naprosto vyhovuje. Navíc mi přijde, že se v poslední době na blozích docela často objevuje, což je super, protože si pozornost rozhodně zaslouží.

Dnes se mrknete na dva produkty, které jsem testovala tentokrát. Tedy já testovala jeden, druhého se ujmula mamča.


Oční hydrobalzám Lipoderm
Bohužel se bez očních krémů či různých balzámů neobejdu. Přitom ještě nedávno jsem nic takového nepoužívala, mamča snad nepoužívá doteď a oční okolí má v pohodě. Nejen, že mám drobné vrásky kolem očí, ale hlavně pandí kruhy. To ranní vstávání mi nedělá dobře, tvrdím to furt.

Tento hydrobalzám má zvýšený obsah liposomálních mikrokapsulí, beta-glukanu a vitamínového komplexu, které napomáhají k ošetření očních víček a podočních váčků. Vrátím se ještě k těm liposomům, než budem pokračovat. Liposomy jsou částice, které hluboko do podkoží dopravují účinné látky. Liposomy jsou obvykle přidávány do gelů i emulzí.

Hydrobalzám má minimalizovat otoky a tmavé kruhy pod očima. Navíc má relaxační a chladivý efekt.
Prvně mě překvapila konzistence. V názvu má hydrobalzám, v popisu hydratační gel. U balzámu bych čekala spíše krémovou konzistenci, ale tohle je opravdu gel. Je poměrně řídký, ale po aplikaci se dobře vstřebá a vážně příjemně chladí.

K očím je velmi šetrný, jsem totiž hrozně šikovná a už kolikrát se mi povedlo dostat ho přímo do očí a naprosto v pohodě. Nedráždí, nepálí, což je super.

Na kruhy je vážně super, s těmi teď nemám naprosto žádné problémy. S oteklýma očima se také budím málokdy. Výsledky ale určo nečekejte okamžitě, já si jich všimla zhruba po dvou týdnech. Ale extra hydratační mi nepřijde, teď v zimě docela dost slzím a mám po stranách suchá místa a i když používám balzám denně, tak ty šupinky tam stále jsou.
Obsah: 30ml
Cena: 330Kč
Hodnocení: 4/5


Protivráskový krém Dermaclinic
Produkty z řady Dermaclinic byly vyvinuty ve spolupráci s francouzskými odborníky. Za úkol mají napravit poškozenou kůži a poté vyhladit vrásky. Produkty nejsou parfemované.

Krém je určen na denní a noční použití a také na oční okolí. Obsahuje aktivní látky proti vráskám - biomolekulární komplex z mořských řas, Medilan, Osmocid, vitamín E, pantenol, přírodní oleje, polysacharidový komplex. Působí dlouhodobě a bezpečně.

Na pleti odvádí skvělé výsledky, ihned jak ho začala mamča používat, tak ji každý chválil, jak vypadá dobře, a to i ve stresovém období. Pleť super rozjasní a vyhladí. Jediné, u čeho mamča vidí problém, tak ji nesedí na krk a dekolt. Pleťové krémy používá i na tyhle části a to ji nesedí.

Ještě pochválím balení obou krémů, které je super praktické nejen díky pumpičce, ale také vidíte, kolik produktu Vám ještě zbývá.
Obsah: 30ml
Cena: 504Kč
Hodnocení: 4/5

Už jste vyzkoušely něco od této značky?
Co Vás láká?

Moc děkuji For Life & Madaga za poskytnutí produktů k recenzi.

7 komentářů:

  1. Já vyhrála jednou v GA tuto značku a za chvilku už budu mít dopoužívaný krém a je skvělej :) Nejvíc se mi líbí to balení, jak vidím, že mi ubývá
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle znacku jsem jeste nezkousela, ale oba produkty vypadaji opravdu zajimave, hlavne ten prvni, s kruhy pod ocima se trapim permanentne :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky jsem ještě nic neměla :) ten první krém vypadá dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oční krém mi nedávno dorazil k testování také. Zatím se na něj teprve chystám, ale už teď jsem na něj šíleně zvědavá :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  5. Musim rict, ze oba vypadaji fajnove.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. určite by som skúsila ten očný balzám proti kruhom pod očami, ktoré ma trápia :( super recenzia ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...