Novinky od Schwarzkopf

Přeji Vám krásný den,
jaké máte plány na prodloužený víkend a slavíte dnes pálení čarodějnic? Zítra jedu na víkend do Lednice, kam se moc těším. Sice jsem tam již byla v říjnu, ale to jsme ji moc nestihli shlédnout. Dnes máme poslední den v měsíci dubnu a než se vrhnu na dubnové statistiky, tak si ještě dáme recenzi na pár novinek, které mi přišly od Schwarzkopf. Produkty testuji již nějakou dobu, tak je čas si o nich něco málo napsat.


Lak na vlasy Styliste Ultime
Začnu pro mě asi největším milým překvapením a tím je překvapivě lak na vlasy. Laky na vlasy nepoužívám až tak často, vadí mi ten pocit slepených vlasů, ale občas jer mám tak rozlítané, že je prostě zkrotit lakem musím.

Lak má extra silnou fixaci číslo čtyři. Obsahuje biotin, díky čemuž kromě fixace slibuje i objem. Biotin se ve vlasové kosmetice používá i jako prevence proti padání vlasů. Jen škoda, že ve složení téměř až na konci.

Vlasy zafixuje vážně dobře, ale ještě lepší je, že je slepí naprosto minimálně. Na lacích nesnáším to, že většinou vytvoří na hlavě slepenou helmu, což tenhle nedělá. Sice ho na vlasech lehce cítíte, ale fakt jen malinko. A co se týče slibovaného objemu, tady nastává největší překvapení. Lehce vlasy u kořínků nadzvedne, není to nijak ohromně, ale lehký objem vlasům dodá, takže za m super.

Lak seženete kolem stovky a určitě ho můžu doporučit.


Olej pro ochranu před teplem Oil Nutritive od Gliss Kur
Olej má chránit vlasy před teplem během fénování. Já si vlasy fénuji jen výjimečně, takže jsem zkoušela, tak ochrání vlasy během žehlení. Žehličku používám narozdíl od fénu denně, alespoň na ofinu.

Olej je bezoplachový, stříká se do ručníkem vysušených vlasů před fénováním. Nemá zanechávat zbytky a vlasy nemá mastit. Obsahuje osm zkrášlujících olejů, které vlasy zanechávají hebké a lesklé. Moc se mi na oleji líbí vůně, která je moc příjemná. Super je i ,,dávkovač", nevím jak to jinak nazvat. Nestříkne velké množství na jedno místo, ale má dobrý rozptyl.

Po použití jsou vlasy rozhodně na pohled lesklejší a na dotek velmi hebké. Ovšem i když nezanechává zbytky, je třeba dávat pozor, aby jste ho nepoužily moc. Ve větším množství mi přijde, že vlasy jsou zkrátka mastnější a hlavně splihlé. V přiměřeném množství ale nemastí a vlasy ochrání. Pokud fénujete či žehlíte, je myslím důležité dbát na nějakou ochranu vlasů.


Fa deospray Fresh & Dry Green tea
Už jsem to tu párkrát psala, nemám tyhle spreje ráda a dávám přednost tuhému deodorantu. Takže když jsem ho našla v balíčku, moc jsem zrovna nejásala.

Deospray je s vůní zeleného čaje, což je super, jelikož tuhle vůni mám ráda. Poskytuje 48hodinovou ochranu, to jsem ale opravdu nezkoušela. Kromě zeleného čaje seženete i vůni lotosového květu. Nová receptura těchto deodorantů chrání před tělesných pachem a zároveň obnovuje svěžest a vůni během celého dne.

Měl by i navozovat pocit suché pokožky, s čímž tedy nesouhlasím. Rozhodně podpaždí nevydrží suché. Vůni zeleného čaje ale během celého dne cítím, takže tahle ochrana tam bude. Přesto to není něco, na co bych se spoléhala během parných dnů. Já prostě těmto sprejům tolik nevěřím. Pokud jste na ně ale zvyklé, tak vyzkoušejte.


Jaký je Váš oblíbený lak na vlasy?

Fénujete vlasy?

Moc děkuji Schwarzkopf za poskytnutí produktů k recenzi.

12 komentářů:

  1. Zaujal me ten olej a i ten deodorant. Fa znacku mam rada a tyto deodoranty jsou fajn. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasy vůbec nefénuju :D je to asi divný ale vůbec mě to nebaví.. :D :D
    MomeNtálně používám lak od Taftu :)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Antiperspiranty nepoužívám, radši mám deodoranty, ale vůně zeleného čaje zní slibně. Lak mě zaujal, možná po něm kouknu :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky vlasy nefénuju, nechávám volně uschnout. Občas se stane, že použiju fén, ale na tepelnou ochranu mám sprej got2b a je celkem fajn
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak vypada dobre, ja pouzivam obycejny od Cien, ktery je fajn, ale taky trosku vlasy slepuje, ale neni to nic hrozneho, ja mam ale tendenci to s nim vzdycky prepisknout :-D A vlasy si nefenuji, radeji je nechavam schnout prirozene, pokud me teda zrovna netlaci cas, ale vetsinou si je myju s predstihem, fenovani me ani nebavi :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten olejíček vypadá skvěle, vlasy si žehlím i fénuji používám olejíček z Avonu, ale tento taky může být super! :)

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Vlasy si fénuju pokaždé, takže používám často různé péče na ochranu před teplem. Mám hodně husté a dlouhé vlasy a tak je bohužel musím fénovat, navíc abych nenachladla, než by mi přirozeně uschly. Užij si víkend v Lednici, taky bych se tam chtěla někdy podívat :-) Těším se na fotky, pokud bude nějaký report :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Lak na vlasy bych možná vyzkoušela. Fénuji jen výjimečně, dávám přednost volnému schnutí vlasů, takže i když mně olej láká, tak by u mně asi nenašel moc využití. A deodorant mně nezaujal, vůně zeleného čaje není úplně vůně, která by mně oslovila:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ani jednu věc jsem ještě nezkoušela ale olejíček by se hodil..

    OdpovědětVymazat
  10. Olejíček právě používám a podle mě lepší věc udělat nemohli, něco, co vyživí a ochrání vlasy - to jsem přesně hledala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vlasy si nefénuju, maximálně 1x do týdne žehlím :). Od Fa už jsem zkoušela spoustu deodorantů a byly fajn

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...