Saloos - Bio regenerační obličejový olej růže

Přeji Vám krásné sobotní odpoledne,
jak si užíváte prodloužený víkend? Dnes tu mám pro Vás recenzi na jeden produkt od značky Saloos, kterou určitě není třeba blíže představovat. Recenzi na obličejový olej jsem plánovala o trošku dříve, ale bohužel s tímhle produktem jsem bojovala.

Se Saloos mám velmi dobré zkušenosti, bohužel ale snad všude se dá najít nějaká ta výjimka, produkt, který úplně nesedí a zrovna tohle bude dnešní případ.

Obličejový olej mám ve verzi růže. Je vhodný pro všechny typy pleti, včetně té nejcitlivější. Zaručeně ho ocení ale především zralá pleť, jelikož pomáhá zachovat elasticitu a vitalitu pleti a pozitivně působí na vrásky. Navíc má skvělý vliv na psychiku a pomáhá uvolnit napětí.

Regenerační olej chtěla hodně vyzkoušet mamča, ale po pár dnech mi ho dala s tím, že ho nemůže používat, jelikož jí po něm vyskakují pupínky. Takže tam neprošel, vrhla jsem se tedy na testování já. Pleť mám spíše suchou, takže hydratace na prvním místě. V tomhle směru jsou oleje Saloos perfektní.

Měla jsem teď problém především se suchým nosem, suché šupinky, se kterými si neporadil ani pořádně hutný, mastný krém. Tenhle olejíček neměl ale nejmenší problém. Stačilo jedno použití a na pleti nezůstala jediná suchá šupinka. Naopak pleť byla nádherně hydratovaná a hebká.

Hydratace tedy na jedničku s hvězdičkou, bohužel nastává problém. Mám doma ještě verzi Argan Revital, ten nesmím používat denně, protože se mi také po něm dělají pupínky, ale jen malé, vážně nepatrné, takže obden je přiměřená aplikace. Bohužel po téhle růže jsem jeden pupínek vedle druhého a jsou docela i viditelné. Na pupínky netrpím, když se mi nějaký objeví, tak je to právě z toho důvodu, že mi určitý produkt nesedí. Bohužel růži nemůžu ani obden, takže používám max jednou týdně, když chci pleti dopřát pořádnou hydrataci.

Jinak olejíček má praktické kapátko, stačí ho docela troška a vystačí na celou pleť. Jelikož se ale jedná o olej, používám ho pouze večer. Přece jen je mastnější a je tedy nemožné po něm pak nanést na pleť make-up.
Obsah: 20ml
Cena: 135Kč
Hodnocení: 3/5

Co vy a oleje Saloos?
Máte zkušenosti? Jaký je Váš oblíbený?


Moc děkuji Saloos za poskytnutí produktu k recenzi.

14 komentářů:

  1. Ja si stale k olejum cestu nenasla, mam take suchou plet ale stale vyhledavam spise kremy nez oleje :-) Kazdopadne pokud se rozhodnu nejaky zkusit, tak by to bylo nejspise prave od Saloos, ty me lakaji nejvice :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Urcitě mě láká vyzkoušet nějaký olej na plet, prý je to daleko lepší než leckteré jiné krémy.

    OdpovědětVymazat
  3. Celkem mě i ty oleje lákají, ale nevím, zda by mi taky nevyskákaly pupínky. :-) Budu muset vyzkoušet. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som skusala len jeden. A som celkom spokojna. Pouzivam ho aj na ruky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji vůni růží.. :-) ale nevím jestli bych dala olej, mám doma na vyzkoušení mandlový tak uvidíme :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maminko-ja-se-vcelicek-nebojim.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tomuto produktu se asi spíše vyhnu, naštěstí na suchou pleť netrpím, takže to není nějaké must-have :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím žádnou zkušenost s touto značkou nemám, ale nedávno jsem na stejný produkt koukala v obchůdku, asi si něco zakoupím :-)
    Pěkný článek.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. I když je tam napsáno pro všechny typy pleti, tak bych se docela bála ho použít na mastnou pleť, protože se nesmývá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mastnou pleť bych spíše sáhla po olejíčkách právě na tu mastnou, na stránkách Saloos jsou i vypsané :)

      Vymazat
  9. Jaj, tak to je blbé teda... Od Saloos jsem si taky vybrala jeden olejíček, tak doufám, že s ním budu spokojená. Je to super kosmetika :-)

    OdpovědětVymazat
  10. U mě přesně ten samý problém, myslím, že to je tím jojobovým olejem. Jinak ale jak už jsem psala, tak Saloos miluju čím dál víc. Zítra jdu na poštu pro balíček, mám tam i Zelený jíl a další karité balzámek, strašně se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já už chci dlouho vyzkoušet nějaký olejíček, tak mrknu do DMka. Tam jsem je viděla :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  12. Já měla taktéž Argan Revital a ten mi seděl. Nyní mám levanduli, ale zatím na použití teprve čeká, tak pak uvidím jaký bude :) Škoda, že ti ta růže dělá pupínky :(

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. Od Saloos jsem měla tělový olej s vůní Mojita, byl skvělej a pak jsem měla odličovací olej Argan Revital a ten byl taky super :) Obličejový olej jsem zatím nezkoušela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...