Brandnooz box - Srpen 2015

Hezkou neděli,
jak jste si užili víkend? Školáci, máte už vše do školy? :)
S náhledem do Brandnooz boxu jsem tu trošku se zpožděním. S českou poštou jsem normálně spokojená, ale jakmile má dorazit tento box, je téměř vždy nějaký problém. Takže první den nedorazil z technických důvodů a druhý den jsem se k němu dostala až večer. Určitě už jste tedy obsah viděli jinde, ale nevadí.

Po otevření krabice jsem byla naprosto nadšená, tak schválně, zda mi nadšení zůstalo i po bližším prozkoumání produktů.

  • Nestlé Fitness - 375g, 89,90Kč
Podobné cereálie já můžu, takže krabice mě vždy potěší. Já ovšem nedělám s mlékem, ale dávám si je do bílého jogurtu, to je mňamka.

  • Vest Mini rybky - 90g, 16,90Kč
Křupavé krekry ve tvaru rybiček, které jsou mírně solené a sypané mákem a sezamem. Sezamové rybičky zná snad každý, samotné tedy nekupuji, ale dříve jsme občas koupili mix tyčinek, preclíků a byly tam právě i ty rybičky. Rybičky už padly za vlast u včerejšího filmu Mamma mia :)

  • Amylon Čokoláda višeň - 40g, 5,90Kč
Tohle je naprosto úžasný, retro obal je k sežrání a je mi úplně líto puding udělat :D Tato retro edice byla vydaná k 100 letému výročí firmy Amylon. My tedy kupujeme pudingy Dr Oetker, ale ráda ochutnám i jiný, navíc s touto chuťovou kombinací.

  • Megafyt ovocný čaj - 50g, 54Kč
Kdyby se v boxu objevovalo spíše kafe tak často jako právě čaj, budu šťastná. Bohužel čajová nejsem a vlastně nikdo z rodiny. Zrovna v týdnu jsem koukala do skříně na čaje a našla snad šest neotevřených krabiček. U Megafyt aspoň je ta výhoda, že se dá udělat i se studenou vodou a jako ledový čaj nemusí být úplně špatný. Co tak ale koukám, tak už jednu verzi, která byla v boxu dříve, mám opět neotevřenou.

  • Bear beer Prémiový ležák - 0,5l, 36,90Kč
Ovocná piva mám docela ráda, normální ne, takže plechovka poputuje k někomu jinému. Pivo má silnou chuť, střední aroma chmele a plnou zlatavou barvu.

  • Pure Pineapple - 0,25l, 27,90Kč
Tohle už je jiná, čistá ananasová nefiltrovaná šťáva, která se vyrábí lisováním dozrálých plodů. Oceňuji, že Jumex vystřídala jiná značka. Mě moc nejel, mamča ale byla spokojená a dala si ráda. Ananasový Pure chutná i mě a klidně beru další.

  • Vitana Omáčky Grunt - 2x29x90Kč
Reklamy na redukování do vaničky určitě znáte. Do teď byly pouze polévky a od července k nim přibily i dvě omáčky. Omáčky jsou bez glutamátů a konzervačních látek.  Z polévek jsem měla kulajdu a nebyla špatná. Svíčkovou sice doma neděláme, ale třeba díky vaničce uděláme výjimku.

  • Pedro Kola pendreky & Tutti Frutti pásky - 85g, 15Kč
A to nejlepší nakonec, určitě budou mít radost nejen děti, ale i dospělí, kteří si jistě pamatují na Pedro žvýkačky. Sladké mám hrozně ráda, mamča naopak o sladké nestojí, ale čemu nikdy neodolá, tak gumě. Pásky obsahují ovocnou šťávu a pendreky jsou s příchutí koly se špetkou limety a jsou výborné :)

  • Pedro Veselí špuntíci - 80g, 13Kč
Špuntíci už jsou pryč. Bonbony jsou nadýchané, mají ovocnou příchuť a jemnou krustu na povrchu. Hodně připomínají vexta od Jojo.

Tentokrát za mě maximální spokojenost. I když nepiji pivo a čaje také nemusím, tak je obsah super. Za mě jeden z nejdařilejších boxů za poslední dobu. Doufám, že příští měsíc přijde

Jak se Vám obsah líbí?

10 komentářů:

  1. Taky chystám článek :-) Brandnooz jsem měla prvně a jsem též spokojená. Akorát za mě by tam mohlo být méně sladkostí, protože je moc nevyhledávám, ale když to vezmu celkově, tak je to podařený box. Svíčkovou jsem dělala včera k večeři a byla naprosto výborná. Téměř k nerozeznání od domácí svíčkové. Chutnala i mámě, a to je vyučená kuchařka! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já naopak sladkosti vítám snad nejvíce :D A na tu svíčkovou jsem tedy zvědavá, pokud je tak dobrá.. :)

      Vymazat
  2. Mňam ty pedro mňamky bych si dala :)) jen ta svíčková by mě trochu děsila, protože podobně zakrabičkovaným věcem moc nefandím :(

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam...takový super boxík bych si nechala líbit. Samé super věci.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tento box by byl pro mě jak dělaný:-D Gumové bonbony a fitness♥ Lepší už to být nemohlo :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký box, potěšily by mě lupínky Fitness a pendreky :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tento boxík vypadá obsahově dobře :) Hlavně mlsoty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...