Spotřebováno za červenec 2015

Hezký začátek nového týdne,
jak se máte a jak jste si užily víkend? U mě byl parádní, v sobotu výlet do Českého Krumlova na Labutí jezero, které bylo naprosto překrásné a otáčivé hlediště velký zážitek. Určitě doporučuji. Bohužel mi skončila i dvoutýdenní dovolená a zas hurá do práce.

Minulý měsíc článek s prázdnými obaly nebyl, jelikož jsem dopatlala pouhé dva produkty, tudíž článek by byl naprosto zbytečný. V červenci jsem se ale činila více a jsem opět v klasických číslech.

1. Schauma šampon Mirror gloss 24h (Recenze) - Moc milé překvapení, šampon je určen pro lesk vlasů, posiluje oslabené vlasy. Skvěle pění, vlasy umyje a plusem je i sladká vůně. Vlasy byly nadýchaně, nemastily se.
Koupila bych znovu: ANO

2. Schauma balzám Mirror gloss 24h (Recenze) - Opět sladká vůně, která mi je velmi příjemná. Též vlasům dodává lesk a posiluje je. Balzám je pro mě takový průměr, už jsem měla i lepší. Od balzámu vyžaduji snadné rozčesávání vlasů a tímhle balzámem to nebylo úplně dokonalé. Ale tragédie to nebyla.s
Koupila bych znovu: ANO

3. Playboy tělové mléko Superplayboy (Recenze) - Mléko naprosto překrásně vonělo, hodně sladká vůně, která se na těle držela a byla stále intenzivní. Hydratační průměrně, pokud nemáte vyloženě suchou pokožku, bude Vám stačit. Je hodně řídké a bohužel docela lepí. Ale ta vůně..
Koupila bych znovu: ANO

4. Anatomicals sprchový gel (Recenze) - Tahle značka sprcháče zkrátka neumí. Hrozně chemická vůně a navíc vůbec nepění. Za mě nee.
Koupila bych znovu: NE

5. Saloos tělový olej Bio argan revital (Recenze) - Saloos zkrátka umí, ať se to týče čehokoliv a tělové oleje jsou vážně úžasné, obrovská hydratace, příjemné vůně. Navíc na argan já slyším, takže tahle řada za mě parádní.
Koupila bych znovu: ANO

6. Rexona Maximum protection (Recenze) - Tyhle antiperspiranty zná snad už každá z Vás. Jsou hodně oblíbené a právem, rozhodně patří mezi top. Tahle modrá verze Clean Scent mi tedy docela smrdí, ale účinky byl skvělé. Úplně suché podpaždí a vážně super ochrana. Ke konci ale už přestala tolik účinkovat, takže teď si dávám pauzu, ale určo po ní znovu sáhnu.
Koupila bych znovu: ANO 

7. L`ambre hydroaktivní krém na ruce (Recenze) - Krém má hutnou konzistenci, bohužel se poměrně pomalu vstřebává a trošku lepí. Za to ale parádně hydratuje a už po jednom použití jsem viděla, že ruce jsou v lepším stavu. Má klasickou krémovou vůni, což není moc pro mě, ale někoho bude určo vyhovovat.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

8. Moje řasenka Best (Recenze) - Řasenka odpovídá svému názvu. Krásně řasy prodlouží, natočí a dodá jim objem. Během dne neopadává, ani se nemaže. Navíc stojí pár korun.
Koupila bych znovu: ANO

9. a 10. Opalovací mléka Sun dance - Poprvé jsem letos sáhla po této značce a jsem spokojená. Mléka jsou sice hodně řídká, takže končí všude jinde než pouze na těle, ale svůj účel plní. Krásně voní kokosem, takže za mě plus. Plusem je i skvělá cena.
Koupila bych znovu: ANO

11. Garnier lak na vlasy -  Lak jsem měla v cestovním balení, takže jezdil právě pouze na cesty. Laková moc nejsem, používám jen výjimečně. Vlasy docela zkrotil, neposlušné prameny ,,ulízl", takže za mě ok.
Koupila bych znovu: ANO

Co jste spotřebovaly vy?

18 komentářů:

  1. Měla jsem duo od Schaumy, takový průměr, vůně krásná, ale lesk nikde:-) A pak opalovací mléko Sun Dance, souhlasím, že je řídké, ale jinak svůj účel splní, nádherně voní a jsou za fajn cenu, takže spokojenost:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Saloos a rexonu bych ráda vyzkoušela :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych měla velké potíže s pocením, tak po Rexoně stáhnu, ale já si postačím s obyčejným antiperspirantem. :)

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nepotřebuju nic extra, ale ta Rexona mi přijde fskt super. Třeba ted mám Garnier a jak nejsem náročná, tak mi zatím přijde strašný a necítím se s ním dobře.

      Vymazat
  4. Já jsem byla v červenci ve spotřebování kosmetiky velmi aktivní, musím se pochválit!:) Nějak neumím přijít na chuť jakékoli vlasové péči od Schaumy, kdysi jsem měla jejich kokosovou řadu a nějak mi nesedla od té doby jsem od nich nic neměla. Naopak zase miluji oleje od Saloosu a také deodoranty od Rexony. Vyzkoušela jsem růžovou a zelenou verzi a růžová mi přišla účinější, vidím to také na nějakou menší pauzu a dám šanci sprejům..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje první zkušenost se Schaumou byla hodně špatná a ted jsem ráda, že po letech dostala opět šanci. Spreje nemám ráda, pár jich mám, co jsem dostala, ale používám max doma, jsou mi nepříjemné a necítím se s nima.

      Vymazat
  5. po rexone som tiež siahla už sa mimíňa ale vobec som sňou neni taka nadšena ako niekto mojim stálym ochrancom ostáva antiperspirant v spreji Dove:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spreje nemám ráda, já dříve používala tuhou Niveu, k té se určo časem vrátím :)

      Vymazat
  6. Já jsem zrovna o víkendu dopotřebovala tuhý deodorant od Rexony, který mě ale zklamal, protože pocení vůbec nezabraňoval a to jsem jinak s deodoranty od Rexony spokojená.
    Z tvých výrobků jsem nezkoušela vůbec nic

    OdpovědětVymazat
  7. Z tej Rexony som trochu sklamaná, pretože som čakal od nej viac, ale možno to bude len tou zelenou verziou.
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  8. Sundance věci žeru :) Líbí se mi to Playboy tělové mléko, miluju vůně, co se udrží a trochu lepení kvůli tomu klidně skousnu...:)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  9. Tu Rexonu jsem nezkoušela, ale kupuju si Dove, a nedám na to dopustit. Stačí aplikovat 1x za 3 dny a nemám vůbec žádný problém, jsem z toho nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super spotřeba :-) Rexona Maximum Protection mě láká,asi ji budu muset konečně taky vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tu Rexonu Maximum Protection mám, zelenou. Jsem s ní moc spokojená :)

    Recenze na značku Freeman

    OdpovědětVymazat
  12. Se sprcháčem od Anatomicals jsem také nebyla spokojená :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...