Brandnooz box - Únor 2016

Krásný den,
máme tu konec pracovního týdne, co plánujete na víkend? Pomalu se i blíží konec měsíce a to znamená další várku dobrot od Brandnooz boxu. Box poměrně lehký, ale při otevření jsem měla z obsahu radost. A co obsahoval? Mrkněte níže.

  • Bohemia Vrrruby! - 130g, 39,90Kč
Chipsy pro pořádný chlapy, jsou krájeny na silné plátky a seženete je ve dvou příchutích, solené a česnekové. I když pro chlapy, já si je dám také ráda. Podobné chipsy v boxu jedině vítám. na večerní zobání jsou fajn.

  • Racio Toast multigrain - 125g, 32,90Kč
Celozrnné toasty jsou trvanlivou náhražkou pečiva. Sice si nedovedu představit, že bych tímto úplně nahradila pečivo, ale je to opět něco, co mi chutná a dám si ráda.


  • Havlík Tyčiky Kornspitz - 90g, 16,90Kč
Tyčinky obsahují 6% vlákniny, mají jemnou chuť a kořeněnou vůni. Stejně jako chipsy, tak i z tyčinek mám radost a měla jsem co dělat, abych je před focením nesnědla.

  • 7 Days Cake bar jahoda - 30g, 7,90Kč
Piškotový řez z jemného těsta je plněn jahodovým džemem. Odpoledne ke kafi bude určitě řez výborný.

  • Wasa Sandwich sýr s rajčaty a bazalkou - 30g, 24,90Kč
Balení obsahuje dva sendviče, které jsou bez konzervantů. Tohle vůbec neznám, rajčatové příchutě moc nemusím, ale díky sýru to třeba nebude tak špatné, sýr mám naopak ráda.

  • Lipton Lemon & Ginger - 740g, 49,90Kč
Tady ale zas budu nadávat, zase čaj, už zase. Tolik neotevřených krabiček ve skříni, že už je pomalu ani nespočítám a opět další balení. Zázvor má ale ráda babička, tak ho daruji. Čaj obsahuje rovnou 49% zázvoru.

  • Chupa Chups lízátka - 12g, 7,90Kč
Lízátka jsou nejspíše nějaký bonus, protože v letáčku nejsou a u každého jsem něco navíc viděla.

  • Boneco Majolka - 200g, 24,90Kč
Majolka je něco, co se u nás fakt neztratí, já si ji dávám pomalu ke všemu. Takže i když byla v boxu nedávno, tak další balení mi rozhodně nevadí, právě naopak. Je bez konzervačních látek, barviv a aromat.

  • Semtex Granát - 0,5l, 35,90Kč
Jedná se pouze o limitku. Je jemně perlivý a má příchuť granátového jablka. Všimněte si, že i balení je stylizováno do granátu. Semtex mi chutná, tedy alespoň ten, co jsem už kdysi ochutnala, takže věřím, že i tenhle bude dobrý. Na mě sice energy drinky naprosto nepůsobí, ale tak na chuť..

  • White Bear Apple, Strawberry - 0,33l, 24,90Kč
Piva s medvědem už se v boxu objevily a tuším, že Honzovi moc nejely, já pivo nepiji vůbec. Tohle je ovšem jiná. Je to nealkoholický sladový nápoj a hrozně se těším, až ochutnám, hlavně ten jahodový. Tyhle dvě plechovky mě potěšily snad nejvíce.

Když to shrnu, tak já jsem maximálně spokojená. Tentokrát využiji vše, kromě čaje tedy. Něco slaného na zobání, sladké dobroty na chuť, nějaké to pití a dokonce i něco zdravějšího k jídlu. Tomuhle boxu nemám co vytknout.

Jak se Vám obsah líbí?

7 komentářů:

  1. Taky bych využila vše :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly me ty Racio toasty, urcite po nich mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujaly me ty Racio toasty, urcite po nich mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mně se líbí jen ty brambůrky, ňam, ale to bude asi tím, že nic jiného bych nemohla :/

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. Tento box vidím prvýkrát a je to strašne podarený nápad, heh. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  6. Na mě boxík čeká na poště do pondělka, ale moc se na něj těším. Využiju úplně všechno, akorát ty slané tyčky asi jen ochutnám a nechám je rodině, já tohle moc nemusím... Jinak jsem nadšená :-) Za body jsem si vyměnila ještě 6 balení pytlíčkové ochucené kávičky :-P A koukala jsem, že každý měl v boxu nějaké překvapení (dárek navíc), tak se taky nemůžu dočkat, co bude u mě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...