Crabtree & Evelyn - Krém na ruce Gardeners

Jak jsem psala v lednovém spotřebovánu, s recenzemi jsem pěkně pozadu, pomalu ale jistě se mi daří tak nějak je dohnat a dnes Vám přináším další produkt, který už dávno leží prázdný někde na skládce.

Věřím, že značku Crabtree & Evelyn znáte. Byla založena v roce 1972 a specializovala se především na výrobu mýdel. Nyní v jejich nabídce najdete krémy na ruce, tělová mléka, sprcháče a další kosmetiku. A to není vše, Crabtree & Evelyn se dokonce zaměřuje i na interiér, difuzéry, svíčky či čaje.

Já mám tedy zkušenost pouze s krémy na ruce a zrovna o jednom Vám dnes něco napíšu. Krémy můžete sehnat v různých velikost, od 25ml až po 100ml. Krémy mají krásné balení, které opravdu vypadá dobře, ale nezáleží jen na obalu, důležitý je i obsah.

Krém obsahuje bambucké máslo a kyselinu hyaluronovou, který udržuje ruce hydratované. Výtažek z myrty má mít vliv na posílení nehtů. Měl by být i prevencí proti stárnutí pokožky, ruce má zanechávat pružné a jemné.

Je bez parabenů, sulfátů a minerálních olejů. Ve vůni se snoubí levandule, tymián, rozmarýn a zelené bylinky. Když jsem si ke krému prvně čichla, vůbec mi nevoněl. Mám ráda sladké, svěží vůně a tohle je přesně opak toho, co mi voní. Mám ráda motivy levandule, ale jako vůně mi naprosto nesedí a tady je poměrně dost cítit.  Stačilo si ale na vůni zvyknout a po pár použitích to bylo už fajn. Vůně je ideální na období zimy, je teplá a hřejivá. Když se podíváte na obal, tak si ji možná dokážete představit, přesně takhle krém voní.

Krém jsem vytáhla ze zásob v době největších mrazů, takže úkol měl pěkně těžký. V takhle chladném počasí mi kůže na rukou praská a pne, je to většinou kvůli přechodu ze zimy do tepla a naopak. Byla jsem tedy hodně zvědavá, jak si poradí.

Má hutnější konzistenci, dobře se ale roztírá a na rukou je velmi příjemný. Pomaleji se ovšem vstřebává. Delší dobu nechává na rukou mastnější film. Pokud Vám krém bude vonět, tak budete jistě nadšené z výdrže vůně, je cítit ještě dlouho po aplikaci.

A konečně k výsledkům. Po použití jsem ruce krásně hebké, jemné a perfektně hydratované. Musím říct, že si v mrazech poradil přímo na jedničku. Napnutou pokožku vždy zklidnil, hydratoval a já neměla vůbec problém s popraskanýma rukama. Bohužel došel a současný krém takový zázrak není, ale o tom jindy...

Jediné mínus vidím v ceně, jelikož krémy jsou poměrně drahé. 100ml koupíte za 450Kč, nejmenší 25ml za 190Kč.
Obsah: 50ml
Cena: 320Kč
Hodnocení: 5/5

Znáte Crabtree & Evelyn?
Láká Vás něco vyzkoušet?

8 komentářů:

  1. Moc se mi libi to balení, stejne jsem viděla už i u Avonu ale naštěstí jsem odolala. Od tehle značky jsem zatím nic neměla ale ta cena mě nějak odrazuje u krému..:-/

    OdpovědětVymazat
  2. Necelých 500 za krém na ruce? Zase tolik si svých rukou nevážím. :D Vypadá krásně, ale za tu cenu o něm ani neuvažuju. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krem ma bozske baleni, ale ta cena, ach jo.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Ta cena je opravdu vysoká, ale věřím, že krém účinkuje dobře BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuhle značku si brousím zuby už delší dobu, mají velmi podobné balené L'Occitane,ale cenově jsou o dost výše, tak zůstanu u nich :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá hezky, jen ta cena je na mě moc :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. srovnávat avon s crabtree...to snad ne:-))mám od nich všechny krémy na ruce i tělová mléka i sprcháče.spokojenost

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...