Soaphoria - Tělové suflé ovocný sad

Krásný začátek nového týdne,
jak jste si užily víkend? Ten víkend vždy tak uteče, že ani nic pořádně nestihnu. Také to tak máte? Co jsem ale stihla, kromě malého lenošení i filmů, tak sepsat několik recenzí na tento týden. Tou první je recenze na jeden skvělý produkt, který jsem našla v balíčku od e-shopu krasnakazdyden.cz.

Soaphoria je přírodní kosmetika pocházející ze Slovenska. Všechny její produkty jsou 100% vegetariánské, žádná z ingrediencí není testovaná na zvířatech. Jsou ručně vyráběné a navíc se nacházejí v recyklovatelných a znovu použitelných baleních.

Balení je opravdu rozkošné, zavařovací sklenice je naprosto geniální a rozhodně ji po spotřebování produktu i dále využiji. A detail v podobě provázku, no slast pro oči. Když jsem tělové suflé vybalila, překvapila mě jeho velikost. Má pouhých 125ml, takže vážně prcek. Neobsahuje žádné chemické látky, ani živočišné přísady.

V nabídce najdete hned několik lákavých variant - čokoládu, med, kokos, levanduli či růži. Bylo poměrně těžké si vybrat, nakonec jsem sáhla po Ovocném sadu, jelikož podobné vůně a ovoce mám ráda a rozhodně to nebyl krok vedle, naopak. Když jsem suflé otevřela, tak vůně byla hodně lehká, po nanesení ale zintenzivní a je cítit více, nějakou dobu se na pokožce i drží, což je super. Vůně je slaďoučká, nevtíravá a já si ji naprosto zamilovala.

Suflé obsahuje kokosový a olivový olej. Dále pak i bambucké a kakaové máslo, díky kterým pokožku intenzivně hydratuje a zlepšují cirkulaci vody v pokožce.

Vypadá to tak krásně, že mi bylo úplně líto do skleničky hrábnout. Suflé je v podstatě našlehaný krém, konzistenčně to může připomínat hodně tuhou šlehačku, prvně bylo třeba více přitlačit, abych něco nabrala. Teplotou těla suflé taje a při roztírání se mění v olej. Doporučuji neskladovat nikde, kde by mohlo suflé roztát.

Jelikož se mění v olejovou konzistenci, je tedy jasné, že hydratovat bude opravdu báječně. Pro suchou pokožku je to ráj. Pokud sháníte něco extra výživného, tohle je jistota dokonalé hydratace. Díky konzistenci je třeba ho ale použít více a bohužel kvůli tomu rychleji ubývá.
Obsah: 125ml
Cena: 197Kč
Hodnocení: 5/5

Moc děkuji e-shopu krasnakazdyden.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Znáte značku Soaphoria?
Jak se Vám líbí?

5 komentářů:

  1. Opet dalsi dobra recenze co me na tohle nalakala. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Soaphoriu mám moc ráda. Taky tohle suflé mám a jsem spokojená.:-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. No musím říct, že vypadá úžasně! A to balení ve sklenici bych si také moc pochvalovala. Je to super.
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...