Jarní novinky Essence - Oční stíny

Krásný začátek nového týdne,
určitě jste již v drogeriích zaznamenaly jarní update značky Essence. Na některé novinky jsem byla vážně zvědavá, spousta z nich vypadala báječně. Když mi domů dorazil bohatý balíček, měla jsem pomalu Vánoce a nadšeně se vrhla na testování.

Jelikož těch nových produktů je opravdu hodně, tak budou rozdělené do několika článků. Vše už mám otestováno, takže postupně se můžete těšit na představení dalších novinek. Dnešní článek bude zaměřen na oči.

Oční stíny & linky 2v1
Začala bych tím, na co jsem se hodně těšila a zároveň i tím lepším. Z názvu už je patrné, že tyto nové jumbo tužky je možné použít jak na celé víčko jako stín, tak i jako linku. Seženete je v šesti odstínech, od světlé tělové až po výraznou černou. Každá z nich má jiný efekt, některé jsou matné, jiné sametové či třpytivé.

Stíny nejsou ořezávací, ale vysouvací, stačí otočit koncem tužky. Mají kuželovitý tvar, jsou poměrně tlusté, ale nemám problém s nimi namalovat tenčí linku. Moc dobře se s nimi pracuje. Pochválím i víčko, které pevně drží, takže nehrozí, že by se Vám stíny někde v kabelce otevřely.

Já mám nejsvětlejší odstín 03 light me up, který je skvělý jako podklad, nebo na rozjasnění vnitřního koutku. Tomu náleží sametový efekt, naopak odstín 06 she`s got the mauve je třpytivý a mnohem výraznější. Společně tvoří ale skvělou dvojku, používám je většinou najednou, protože se skvěle doplňují. Přesto jsem si odstín 06 zamilovala mnohem více, je dokonalý.

Podobné jumbo tužky používám většinou raději jako oční linku, ale tyhle jsem si oblíbila i jako oční stíny, na očích vypadají božsky. Mají perfektní pigmentaci, ta je opravdu skvělá, není třeba tedy na ně nijak tlačit a bohatě stačí jednou přejet.

Co se týče výdrže, jako oční linka drží výborně, během celého dne se ani nehnou. Jako oční stíny mě také mile překvapily, pokud ale máte mastná víčka, budou se Vám slejvat. Cena je 84,90Kč.


Oční stíny The velvets
Další novinkou jsou mono stíny s názvem The velvets. Očních stínů od Essence mám doma poměrně hodně, ať už právě mono, tak i paletek a kvalita je u všech naprosto jiná. Na tyhle mám trošku rozporuplné názory. Jsou sehnání rovnou v devíti odstínech, opět od úplně světloučké až po tmavší černou.

Ke mně se dostal odstín 03 smooth caramel, který patří mezi ty nejsvětlejší a 08 coral me maybe..., což je jarní, meruňková barvička. Stejně jako předchozí, tak i tyhle se dobře doplňují, takže je používám společně.

Mají jemnou texturu, nádherný reliéf, který sice není důležitý, ale pro potěchu oka je to pěkné. Stíny téměř nepráší, ale ta pigmentace. Pigmentace je mizerná. Sice v týdnu, kdy ráno spěchám do práce a nemám čas na nějaké hraní s líčením, sahám po méně pigmentovaných stínech, kdy prostě čmárnu a je to, ale The velvets jsou až moc světlé.

Na očích téměř nejsou vidět. Zkoušela jsem použít i jiný štětec, zda to nebude tím, ale ne, pigmentace je prostě špatná. Stíny jedině pro ty z Vás, které na očích preferující jen lehký nádech barvičky. Koupíte za 59,90Kč.

Jak se Vám novinky líbí?
Máte rády jumbo tužky?

Moc děkuji e-shopu kupkosmetiku.cz za poskytnutí produktů k recenzi. 

5 komentářů:

  1. Klasické stíny mě příliš nelákají, ale tužky ano. Je to jednoduché a rychlé, využila bych je jako bázi nebo linku. Chtěla bych zkusit i slavné jumbo tužky NYX

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda té pigmentace stínů :( Tužky vypadají krásně, líbí se mi oba odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Diky za tip na ty tuzky se urcite mrknu!:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. novinky vyzeraju super hlavne ocne tiene v tuzke mam rada takyto styl aplikacie , musim konecne nieco od nich vyskusat mam nejaky strach z tej znacky
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  5. Tie očne tiene v ceruzke sa mi hrozne pačia dúfam že ich už maju aj u nas pojdem sa na ne pozrieť a prave tieto odtiene sa mi hrozne páčia:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...