Nové vydání Glanc boxu

Krásnou neděli,
jak si užíváte víkend? Když před nějakou dobou dorazil informativní mail od brandnooz.cz, že se chystá nové vydání Glanc boxu, opět jsem neváhala a okamžitě objednala. Předchozí boxy se mi líbily, koncept Glanc boxu mě strašně baví a já se vždy na jeho doručení šíleně těším.

Tentokrát byl box docela těžký a hlavně fialový. Nová barvička mě moc potěšila, navíc fialovou já hodně ráda. Změnu chválím. Hned jak jsem ho otevřela, tak jsem měla velkou radost. Na první pohled a pak i při bližším zkoumání naprosto super produkty a za mě velmi povedený obsah. Ten předchozí obsahoval více kosmetiky, tohle vydání je zaměřené naopak spíše na domácnost. Jeho hodnota je kolem sedmi stovek.

  • Surf Colour Tropical Lily - 1,4l, 129,90Kč
Největším produktem v boxu byl prací gel Surf. Reklama na tuto značku běží v televizi docela často a gel mě potěšil. Nejen, že odstraní nečistoty, ale zároveň prádlo provoní. Varianta Tropical Lily & Ylang Ylang je určená na barevné prádlo a voní květinově.

  • Surf Colour Tropical Lily - 3x70ml
Kromě velkého balení jste mohly najít i tři vzorky. Ocenila bych vzorky dalších verzí, ale nevadí. Jeden se hned včera vyzkoušel. Honzovi tedy nevoní, mě ano, je to jemná, květinová vůně. Nemám ráda výrazné aviváže a tohle je opravdu jemné, což mi vyhovuje.

  • Pur Double Decruster - 450ml, 29,90Kč
Pur s novým složením dvou aktivních enzymů si výborně poradí s mastnotou, připáleninami a se zbytky jídla. Mám raději Jar, přijde mi lepší, ale jsem docela zvědavá, jaký bude Pur s novým složením. Ale když to tak vezmu, máme myčku, nádobí v ruce myji minimálně, takže na tu trochu určitě bude fajn. Hezky citronově voní.

  • Bref Power Activ Fragnance Boost - 50g, 54,90Kč
WC blok využije snad každý, to je snad ta nejpraktičtější věc v boxu. Navíc tyhle koule jsou fajn, co víc dodat.

  • Signal White Now Glossy Chic - 50ml, 81,90Kč
Tuhle pastu mám už podruhé během dvou týdnů, posledně jsem ji našla v DM boxu, ale nemám s tím problém, pasta na zuby se neztratí. Jak mi dříve pasty v boxech vadily, tak teď je vítám, protože mě jejich nákup nebaví a vyhovuje mi mít zásoby v šuplíku :D Obsahuje Ultra-Shine Crystals, díky čemuž jsou zuby bělejší a lesklejší.

  • Oriflame Eleo suchý olej - 50ml, 179Kč
Obsahuje bohatou kombinaci rostlinných olejů, které se starají o hydrataci vlasů. Ty jsou pak posílené a vyhlazené. Má nemastné složení a je vhodný především pro suché a poškozené vlasy. Z této řady už jeden olejíček doma mám, pro změnu ochranný, který je naprosto perfektní, takže věřím, že i tenhle bude stát za to.

  • Mixa Hyalurogel Intensive Hydratation - 50ml, 249Kč
Nejdražším produktem je pleťový krém od Mixy, který mi udělal největší radost. Sice potrvá, než se k němu dostanu, jelikož od Mixy už jsem jeden krém měla a moc mi vyhovoval, takže se na tuhle novinku těším. Je obohacený o kyselinu hyaluronovou, díky které je pleť hydratovaná, vypadá mladší a plnější. Má gelovou texturu a měl by být vhodný i jako maska.

Líbí se Vám obsah?
Využily by jste produkty?

5 komentářů:

  1. Já jsem se všemi produkty moc spokojená :)
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. S produkty bych byla také velice spokojená :) Skoda že jsem zrovna neobjednávala :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Box vypadá skvěle, určitě bych využila především Surf a kuličky od Brefu, které doma máme neustále a jsme s nimi spokojeni. Pur bych ale nevyužila, jelikož vůbec nemyje mastnotu.

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Surf je praci prostredek, neni to avivaz. Pozor na to, abyste ho nepridavala k jinemu pracimu prostredku, to by asi nebylo to prave :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vím, nahoře jsem psala prací gel. Níže jsem se špatně vyjádřila. Hledala jsem na netu a píšou prací gel s aviváží, vůně jemná, takže super:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...