Lirene - Zpevňující tělový peeling Maxslim

Krásný podvečer,
jak se máte? Díky výpadku googlu, který jste jistě zaznamenaly, je tenhle týden delší prodleva mezi články. A jelikož na víkend odjíždím a nezvládla jsem nic nachystat, tak bohužel i o víkendu tu bude mrtvo. Jinak změny na bloggeru mě pěkně štvou, navíc na mobilu mi blogger nejde vůbec. Tedy jde, bílá stránka. Ale trochu pozitivněji, hned ráno odjíždím směr Rakousko, kde nás v sobotu čekají Krampusové, kam se moc těšíme a Vy se určitě můžete těšit na fotky.

O značce Lirene se tu v poslední době zmiňují poměrně často a ani dnes s ní nedám pokoj. Mrkneme se totiž na tělový peeling, který jsem kupovala před nějakým tím pátkem ve výprodeji. U nás již není dostupný, ale v zahraničí se sehnat dá, takže by byla škoda o něm nenapsat.

Peeling je založen na komplexu aktivních účinných látek a extraktu ze zeleného čaje, které pokožku zjemňují, zpevňují a vyhlazují. Peeling má povzbudit spalování tuku a podporovat účinnost zeštíhlující kúry.

Samozřejmě je všem jasné, že drhnutím pokožky tímto peelingem nezhubnete. Podobné produkty jsou spíše jen takovou další péčí ke cvičení apod. Já je pochopitelně beru s nadhledem a nečekám, že bych díky nim měla pevnější pokožku, ale používám je poměrně ráda, alespoň pro ten pocit.

První co Vás upoutá je asi barvička a poté vůně. Peeling je cítit po citrusech, nádherná svěží vůně, kterou jsem si naprosto zamilovala v létě. Navíc je výrazná, takže si ji opravdu užijete.

Peeling má zvláštní konzistenci. Je to takové mazlavé želé, ale příjemné. Peelingových částeček obsahuje hodně a jsou drsné, určitě to nebude nic pro citlivou pokožku. Pokud lehce přitlačíte, pokožku obrousíte naprosto dokonale.

Máte zkušenosti s peelingem?
Používáte rády zeštíhlující produkty?

5 komentářů:

  1. Tak zeštíhlující produkty teda nepoužívám přijdou mi že to stejně nic nedělá. Ale já citrusy ráda, takže by mi voněl :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Dříve jsem podobné zeštíhlující a vyhlazující produkty používala, ale jsem teď nějak lenošnější dodržet pravidelnost mazání :-) pokud ráda soutěžíš, tak tě zvu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...