Purity Herbs Organics - Přírodní kosmetika z Islandu

Když jsem měla možnost vybrat si další dva produkty z e-shopu krasnakazdyden.cz, okamžitě mě upoutala značka Purity Herbs Organics. Jedná se o kosmetiku z Islandu, která je na trhu přes dvacet let. Její produkty jsou 100% přírodní a obsahují výtažky z léčivých islandských bylin.

V nabídce mají přes padesát produktů, které jsou určené pro všechny typy pokožky a všechny věkové kategorie. Na e-shopu najdete ty nejprodávanější. Samozřejmostí je, že netestuje na zvířatech. A pokud neznáte obchůdek Krásná každý den, určitě doporučuji mrknout, neustále se rozrůstá a jelikož se blíží Vánoce, už přemýšlím, co kde nakoupím a kosmetické dárky mám v plánu právě odsud.

Balzám Vikingů
Jako první mě zaujal balzám Vikingů, který byl dříve užíván jako mast pro poraněné koně, ale nakonec se z něj stal skvělý pomocník pro celou rodinu. Obsahuje mandlový olej, včelí vosk a samozřejmě islandské byliny, které působí antibakteriálně a mají desinfekční vlastnosti.

Je vhodný na jizvy, štípance, akné, popáleniny, odřeniny, nebo i opary či vysušenou kůži. Zkrátka univerzální balzám, který můžete použít, na co si vzpomenete. Nás doma zaujalo převážně použití na jizvy. Mamča má dlouhodobé problémy a jizvy, které otékají, hnisají a když se tohle stane, špatně se funguje. Balzám přišel právě v době, kdy tento problém nastal. Na jizvy působil velmi dobře, ty nezhojené úplně otevřel, vyčistil a zase uzavřel. Poprvé si mamča stěžovala, že ji balzám pálí. Jako když si vezmete větrový bonbon a protáhne Vám všechny dutiny, tak tohle mamča cítila s balzámem, ale naštěstí se již tento pocit neopakoval.

V létě ho oceníte jistě na štípance od hmyzu, které zklidní a zchladí. A já ho určitě využiji během vánočního pečení, jsem hodně zvědavá, jak bude působit na menší popáleniny, bez kterých se žádné moje pečení neobejde.

Jinak balzám má tužší konzistenci, která teplotou těla taje, zkrátka klasika. Voní nádherně po citronech, velmi povedená, svěží vůně. Myslím, že to je produkt, který se rozhodně v žádné rodině neztratí, jelikož se dá použít vážně na vše. Produkt seženete zde za 440Kč.

Hydratační oční krém
Jsou tací, kteří pomalu nevědí, co to oční krém je. Například mamča ho v životě nepoužívala a nemá jedinou vrásku kolem očí. A pak jsou tací jako já, kteří se bez krému neobejdu hned po dvacítce. Mikro vrásky mě ani tolik netrápí, i když samozřejmě tam jsou, s čím ale bojuji, tak jsou pandí kruhy. Říkám to pořád, že ranní vstávání mi neprospívá.

Krém obsahuje olej z pšeničných klíčků, které jsou bohaté na vitamín E. Pomáhá redukovat otoky, černé kruhy a minimalizovat tvorbu vrásek. Aplikuje se ráno a večer.

Moc se mi líbí balení, takové čisté, elegantní. Krému je 30ml, takže vydrží opravdu dlouho. Zaujalo mě, že se krém nenachází v klasickém kalíšku, do kterého saháte prsty, ale po víčkem se nachází ještě jedno jakoby víčko, které když stlačíte, tak uprostřed krém vyleze.

Krém má hutnější konzistenci, která se moc dobře roztírá a okamžitě se do pleti vsákne. Má jemnou, příjemnou vůni a i když se Vám troška krému dostane do očí, nijak je nedráždí, což oceňuji, jelikož občas bývám šikovná.

Já krém používám většinou jen jednou denně a to večer, i tak se výsledky dostavily. Oční okolí je hezky vypnuté, budím se bez nateklých očí a nemusím trávit ráno spoustu tím, že maskuji černé kruhy.
Krém stojí 494Kč a koupíte ho zde.

Moc děkuji e-shopu krasnakazdyden.cz za poskytnutí produktů k recenzi.


Znáte Purity Herbs Organics? Jak Vás značka zaujala?
Používáte oční krémy?

14 komentářů:

  1. Značku znám a dokonce jsem měla oba produkty taky na zkoušku, byla jsem s nimi moc spokojená!
    Můj blog: Beauty by K. + a na blogu probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujalo mě oboje, hlavně ten první balzám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oba produkty jsou určitě více než zajímavé, ale mě tedy hlavně zaujal ten první balzám. Pro něj bych doma také našla uplatnění. Moc zajímavé.. o značce slyším prvně, tak jsem ráda, že jsem se o ní u tebe dozvěděla. Pěkný článek :-)

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  4. Značku ještě moc neznám, ale zaujal mě ten univerzální krém :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. o tejto znacke som este nic nepocula ale vyzera skvele a zaujal ma hlavne balzam vikingov kedze mam nove jazvicky a hladam nieco co by mohlo pomoct
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce mě zaujal balzám Vikingů. Hlavně teda asi tím názvem. Je super, že je tak univerzální a určitě je skvělým pomocníkem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...