Spotřebováno za říjen 2016

V září se tu objevila vůbec nejmenší spotřeba v historii blogu, pouhé tři produkty. V říjnu jsem si ale vše vynahradila a mám tu pomalu rekordní počet prázdných obalů. Krabice přetékala a já už se šíleně těšila, až ji budu moci vyprázdnit. Takže se připravte, dnes to bude delší článek, mám tu nádherné číslo sedmnáct.

Sice tu naprosto chybí dekorativka, ale prozradím, že ta se určo objeví v listopadu. Z čeho mám ale radost, tak hlavně s vlasových produktů a pleťového krému, to jsou věci, které mi ubývají hrozně pomalu. Ne na vše najdete na blogu recenzi, ale časem napravím.

1. Schwarzkopf lak na vlasy Styliste Ultimate (Recenze) - Laky jsem se naučila pořádně používat teprve nedávno a spotřebovat ho, je pro mě téměř nadlidský výkon. Tenhle jsem si hodně oblíbila, vlasy dokonale zafixuje, lepí minimálně a docela i hezky voní.
Koupila bych znovu: ANO

2. Yves Rocher šampon podporující růst vlasů (Recenze) - Milé překvapení, šampon vlasy dobře umyl, nemastily se a vydržely hezké několik dní. Je tedy potřeba použít balzám, jelikož vlasy po něm jakoby vržou. Vadí mi pouze vůně, která je hodně výrazná a cítím v tom obilí, nic pro můj nos.
Koupila bych znovu: ANO

3. Gliss Kur sérum Ultimate Oil Elixir (Recenze) - Další nekonečný produkt, podobné olejíčky jsou naprosto bezedné. Olejíček jsem stříkala hlavně na konečky, ale ani na délce nevadil, vlasy nemastil. Konečky vyživil, jako doplňující péče mi přijde fajn, má i příjemnou vůni.
Koupila bych znovu: ANO

4. Ziaja krémová intimní hygiena (Recenze) - Vůbec první produkty na intimní hygienu, které mi sedly, jsem našla u Ziaji. Posledně jsem měla růžovou, která mi sedla možná ještě více než tahle modrá, ale ani s touhle jsem neměla problém. Obsahuje kyselinu laktobiovou, má zklidňující účinky na drobné oděrky a začervenání. Chci zkusit ještě další a pak bych ráda sepsala souhrnný článek.
Koupila bych znovu: ANO

5. Naturalium tělové mléko malina (Recenze) - Mléko se dobře roztíralo, pomaleji vstřebávalo, ale nelepilo. S vůní jsme si alre bohužel moc nesedly, vůně nebyla vůbec čistá. Hodně sladké a připomínalo mi to dětský sirup, které nesnáším.
Koupila bych znovu: NE

6. Balea sprchový gel Šumění moře (Recenze) - Sprcháč hodně řídký, nevysušoval a umyl. Nádherně voněl po limetce s mátou, dokonalá vůně mojita.
Koupila bych znovu: ANO

7. Lirene tělový peeling MaxSlim (Recenze) - Peeling měl zvláštní konzistenci. Gelová, ale až taková lepivá připomínající želé. Byl hodně drsný a pokožku dokonale vydrhl, pro citlivou pokožku ale asi nebude. Krásně voněl po citronech.
Koupila bych znovu: ANO

8. Forest Essentials Delicate Facial Cleanser Kashmiri Saffron & Neem (Recenze) - Tenhle čistící gel mě bohužel moc nezaujal. Sice určen pro všechny typy pleti, ale moje suchá po něm byla napnutá. Navíc vůně byla hodně silná, bylinková a mě smrděla čím dál tím více.
Koupila bych znovu: NE

9. For Life & Madaga oční hydrobalzám Lipoderm (Recenze) - Balzám tedy vůbec nebyl balzámem, ale řídkým gelem. Dobře se vstřebával, lehce chladil a dokonale si poradil s kruhy pod očima. K očím byl šetrný, nepálil a nedráždil.
Koupila bych znovu: ANO

10. Avon Revitalizační hydratační pleťový krém (Recenze) - Krém byl poměrně lehoučký, dobře se roztíral a rychle se do pleti vsákl. Nádherně voněl po kakau, opravdu dokonalá vůně. A hydratace na jedničku, během jeho používání jsem neměla jedinou suchou šupinku.
Koupila bych znovu: ANO

11. Saloos balzám na nehty (Recenze) - Klasický tuhý balzám, který teplotou těla taje. Pokud trpíte na záděrky, tak jako prevence je balzámek moc fajn.
Koupila bych znovu: ANO

12. Miss Sporty toaletní voda Clubbing Proof (Recenze) - Kombinace svěží růže a broskve je hodně sladká a podle mě převládá především ta broskev. Vůně vhodná především pro mladší slečny.
Koupila bych znovu: NE

13. Oriflame krém na ruce Swedish Spa (Recenze) - Krémy od Oriflame mám hodně ráda. Byl poměrně hutný, dobře se roztíral a celkem rychle se vstřebal. Byl moc příjemný a ruce skvěle hydratoval. Měl jemnou vůni, která mi voněla.
Koupila bych znovu: ANO

14. Saloos hyaluronové sérum (Recenze) - Tohle bylo naprosto o ničem. Sérum hodně řídké, na pleti lepilo a jakmile se vstřebalo, tak jsem o něm vůbec nevěděla. Výsledky nulové. Naopak mamče se nevstřebávalo vůbec a z pleti se akorát drolilo.
Koupila bych znovu: NE

15. Lirene pleťová maska Dermal Therapy Filler & Lifting (Recenze) - Maska byla docela fajn. Měla hutnější, krémovou konzistenci. Pleť hydratovala, vyplnila vrásky a zpevnila. Recenzi teprve chystám.
Koupila bych znovu: ANO

16. Lirene intenzivní hydratační maska (Recenze) - Maska byla hutná a pro suchou pleť ideální. Skvěle hydratovala a její použití mi také vyhovovalo.
Koupila bych znovu: ANO

17. Lirene jemný enzymatický peeling (Recenze) - Ač peeling, zrníčka neobsahuje, ideální pro citlivou pleť. Hutná konzistence a na pleti neuvěřitelně příjemná. Peeling jsem si ihned zamilovala, i bez zrníček je pleť krásně hebká a příjemná na dotek.
Koupila bych znovu: ANO

Co jste spotřebovaly Vy?
Znáte některý produkt?

12 komentářů:

  1. Krém na ruce od Oriflamu mám právě rozpotřebovaný a nádherně mi voní a voní dokonce i příteli, který mi ho krade :D.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. U mňa sa najrýchlejšie vypotrebúvavajú telové krémy, tých môžem mať aj milión a do mesiaca ich stihnem minúť. Akurát som minula telový krém The Ritual of Sakura od Rituals - ten skutočne odporúčam, no a tiež The Righteous Butter od Soap&Glory, ktorý má tiež veľmi príjemnú vôňu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělová mazadla mi také mizí nejrychleji a věřím, že Rituals musí vonět úžasně :)

      Vymazat
  3. Teda dnes toho máš teda hodně! :) Lirene masky bych ráda vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. To je pořádná spotřeba:-) Ale ze všech jsem měla jen Baleácký sprchový gel a to někdy v létě. Mám strašně ráda Baleácké limitky:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Z té kakaové řady od Avonu mám univerzální máslo na celé tělo a voní božsky. Bohužel mám načaté jiné produkty, které na spotřebu více spěchají, tak musí máslo počkat. Sprcháč Balea mám z léta taky, ale nechávám si ho až na další léto, protože teď v zimě preferuji jiné vůně. V říjnu jsem měla spotřebu taky dobrou, ale obávám se, že listopad moc slavný nebude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máslo jsem měla také a bylo dokonalé. Jinak mám na zimu taky raději teplejší vůně, ale zas nemám ráda rozděláno více produktů, takže jsem ho chtěla dodělat :)

      Vymazat
  6. Já neznám nic (jen z té kakaové řady od Avonu mám krém na ruce a ten je super). Ale já kosmetiky zas nijak moc nepoužívám a co používám mi vydrží podezřele dlouhou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...