Beauty of pink na Instagramu

Jak to tak vypadá, moderní doba dohnala i mě. Dlouho jsem Instagram odmítala, ale podle Vašich reakcí to vypadá, že je to oblíbená aplikace a Vy o ní stojíte. Takže jsem se rozhodla ho založit.

Po pár minutách jsem ale už měla chuť ho hned zrušit, jelikož mi to přišlo neskutečně složité a hlavně mi vadí propojení s facebookem. Sice se mi povedlo insta založit jako firemní, ale přesto mám pocit, že se mi navrhuje přátelům na FB, což se mi zkrátka nelíbí.

I tak ale Instagram mám a snažím se být aktivní, třeba k němu najdu cestičku a budu moci říct, že je to opravdu povedená věcička. Takže nyní mě můžete sledovat na instagram.com/charmedka


2 komentáře:

  1. Ak nechces prepojenie so sukromnym fb, bolo treba Instagram zalozit na iny mail ako je fb a nepovolit prepojenie s fb a kontaktmi v telefone. Ak este nemas vela sledovatelov stale ho mozes zrusit a zalozit novy.

    OdpovědětVymazat
  2. Výborně, hned začnu sledovat :) Sama mám Instagram moc ráda, ale to propojení se mi taky vůbec nelíbí. Dokonce jsem si jeden účet už musela zrušit, protože mě objevovali lidi z fb a neměla jsem z toho radost. Ten tip v komentáři výše se mi ale líbí a dost vážně nad ním uvažuju :) Zkoušela jsem mít nastavený účet i jako soukromý, ale přiznejme si, nikdo mě nesledoval :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...