Rimmel - Řasenka Scandaleyes Retro Glam

Krásný začátek nového týdne!
Víkend zas utekl jako voda, jak jste si ho užily? Mě dnešním dnem začíná týdenní dovolená, na kterou jsem se těšila pomalu jak na smilování. Bohužel na mě vlezl nějaký bacil, takže dovču si se mnou užije i kašel, ale tím si nenechám zkazit náladu a nehodlám rušit ani plány. Dnes mě po dlouhé době, snad po dvou letech, opět čeká focení, takže když se fotky povedou, možná Vám je i ukážu :) Doporučuji sledovat instagram.

Recenze na řasenku tu nebyla ani nepamatuji, takže to v dnešním článku napravím a mrkneme se na Rimmel. Řasenku vlastním poměrně dlouho, ale zpočátku jsem s ní hodně bojovala a nechtěla hned psát negativní recenzi. Říkala jsem si, že ji dám ještě šanci a uvidím. Řasenku již tento měsících vyhazuji jako spotřebovanou, takže nejvyšší čas o ní napsat.

Retro Glam slibuje získání řas v ikonickém stylu 60.let. To znamená natočené a objemné řasy bez žmolků. Kartáček ve tvaru přesýpacích hodin má zachytit i ty nejjemnější řasy.

Přiznávám, že zde jsem se nechala naplno ovlivnit balením. Černobílá kombinace je klasika a tenhle retro styl se mi opravdu líbí. Řasenka na pohled působí elegantně a zaujal mě i kartáček. Kartáček je klasický a mohutnějí, ve tvaru přesýpacích hodin. Já osobně mám větší kartáčky ráda, vyhovují mi více než ty menší, ale je mi jasné, že ne každému sedne. Záleží zkrátka na preferencích.

Řasenka měla na začátku řidší konzistenci a líčení s ní byl velký boj. Šíleně řasy slepovala, během nanášení se obtiskávala, zkrátka byla naprosto všude. Dalším problémem bylo, že se během dne mazala. Stačilo i naprosto minimální zaslzení a vypadala jsem jako panda. Neustále jsem se musela kontrolovat v zrcátku. To jsem pak vzdala a řasenku uklidila do šuplíku. Jedna z nejhorších řasenek, se kterou prostě pracovat nešlo.

Vytáhla jsem ji znovu až po nějaké době. Náplň lehce proschla a jako bych najednou měla v ruce úplně jinou řasenku. Nestačila jsem se divit, udělala naprosto famózní řasy. Nádherně objemné, z nejhorší řasenky se stala pomalu ta nejlepší, co se slibovaného objemu týče. Přestala slepovat a dokonce se i mazat. Opravdu nádherné řasy.

Můžu tedy řasenku doporučit? Těžko říct, na začátku byla příšerná, ale po čase, když proschla, používala jsem ji hrozně ráda, protože řasy s ní vypadaly perfektně. Klidně bych ji brala znovu, tedy za předpokladu, že bude tak dobrá jako byla teď ke konci.

Máte rády větší kartáčky?
Co říkáte na řasenky Rimmel?

6 komentářů:

  1. To se mi stalo už u víc řasenek, že se s nimi pracovalo o dost líp až po uschnutí. Já jsem snad ani žádnou Rimmel řasenku neměla, moc mě nelákají :) Kartáčky u řasenek preferuju spíš menší gumové, ale postupně se to začíná trošku měnit.

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že některým řasenkám menší vyschnutí svědčí.

      Vymazat
  2. Podobný kartáček mám u mé oblíbené od Yves Rocher a s ním jsem spokojená. Tato řasenka mě, ale moc nenadchla.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  3. podobný príbeh som mala teraz s Maybelline riasenkou, že keď som si ju kúpila, tak to bolo hrozné s ňou pracovať, a teraz si ju neviem vynachváliť :) a mávam to tak u väčšiny maskár ..inak väčšie kartáčiky mám radšej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...