Gabriella Salvete - Infinite Waterproof Mascara

Gabriella Salvete v poslední době sype jednu novinku za druhou a že jsou opravdu velmi lákavé. Já ovšem o novince psát nebudu, ale mrkneme na zoubek, nebo spíše na kartáček, staršímu kousku a to řasence Infinite Waterproof  Mascara.

Kdybych si měla vybrat jen jednu značku, od které bych používala řasenky, rozhodně by to byla Gabriella. Její řasenky D`Amore a Diamante naprosto miluji. Hezčí řasy žádná jiná neudělá, opravdu řasy jak mrkací panenka. Když jsem sháněla voděodolnou řasenku, rovnou jsem zamířila ke stojanu GS.

Tentokrát jsem sáhla ale trošku vedle, řasenka má hned několik much. Tou první je hned ta voděodolnost, kterou slibuje. Na voděodolnost jsem četla pozitivní recenze, ale ta moje zkrátka voděodolná není. Naprosto bez problému ji dám dolu vodou. Ovšem třeba slzení zvládá a nemaže se. Místo na dovču k vodě ji tedy nosím normálně na den.

Řasenka dále slibuje prodloužení a zvetšení objemu bez nevzhledných žmolků. Má úplně obyčejný kartáček, ale dobře se s ním pracuje. Problém ale je v konzistenci, ta velmi pomalu zasychá, takže během nanášení se řasenka všude obtiskává. Takže v jednom kuse jen upravujete, což je na prd, pokud třeba chvátáte. Je třeba dávat i pozor, kolik řasenky nanášíte, protože má tendence slepovat.

Teď to vypadá, že je řasenka naprostý propadák, ale to říct nemůžu. Je zkrátka nutné naučit se s ní pracovat a zvyknout si. Obtiskávat se tedy bude furt, což štve, ale na druhou stranu řasy hezky prodlouží, zvýrazní a dodá jim objem. Ve výsledku to vůbec není špatné, i když dokonalých řas jako dvě zmiňované řasenky nedosahuje.

Během dne ale pak už drží na svém místě. Ani po celém dni nemáte nikde sebemenší otisk a nerozmazává se. Při nanášení je k vzteku, ale pak už se jedná o fajn řasenku, kterou jsem si celkem oblíbila. Jestli doporučuji, záleží na Vás. Má svoje mínusy, ale i plusy.

Co říkáte na řasenky GS?
Máte zkušenost s touto?
A jakou voděodolnou můžete doporučit?

8 komentářů:

  1. Mám teď od nich růžovou Gaby a jsem s ní fakt moc spokojená! :)
    Beauty by K. - narozeninová soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Špiralu som od tejto značky nepouživam, ja som si veľmi obľubila riasenky od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Catrice jsem měla zatím jen jednu, ale byla fajn.

      Vymazat
  3. Myslím si, že mám právě Diamante a nemohu si ji vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  4. GS řasenky umí, měla jsem tu čest s několika kousky už kdysi a momentálně používám XX Press Volume&Long Curl. Tahle Diamante má pěkný kartáček, nemám problém s řasenkami ale nejvíce mi vyhovují takováhle užší rovné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...