Movie tip: Wonder Woman


Anotace: Ještě než se stala Wonder Woman, podstoupila princezna Amazonek Diana trénink, který z ní udělal neporazitelnou bojovnici. Vyrůstala v chráněném ostrovním ráji až do doby, kdy na jejich pobřeží havaroval americký pilot a vyprávěl jim o masivním konfliktu zuřícím v okolním světě. Diana opouští bezpečí domova s přesvědčením, že dokáže hrozbu zastavit. Diana bojuje po boku mužů ve válce, která má ukončit všechny konflikty, a objevuje plný potenciál svých schopností... a svůj skutečný úděl.

V kině jsem v poslední době jako doma. Nedávno to byli Strážci Galaxie, poté následovali Piráti z Karibiku a týden po Pirátech jsme si samozřejmě nemohli nechat ujít další komiks - Wonder Woman, což je jeden z nejočekávanějších filmů roku.

Na Wonder Woman jsem se dlouho těšila, vlastně od doby, kdy byl v kině Batman vs Superman a právě postava Wonder Woman se objevila v závěrečné scéně. Když jsem ale viděla trailery, trošku jsem obávala. Trailery mě nijak nezaujaly, nemusím válečné filmy a právě do tohoto období je příběh zasažen.

Jsem ráda, že moje prvotní natěšení neskončilo zklamáním. Pro mě určitě jeden z nejlepších DC filmů. Co se týče komiksů, tak rozhodně dávám přednost studiu Marvel, ty filmy mě zkrátka baví více. DC je možná temnější a více "dospělější", ale jak jsem psala, Marvel je mi bližší.

Začátek filmu je nádherný, ostrov Amazonek vypadá kouzelně a hodně se mi líbil moment, kdy se do tohoto světa dostane cizí člověk, navíc muž. Kontrastem k tomuto ostrovu je starý a špinavý Londýn a svět zmítaný válkou. Jak to válečné téma nevyhledávám, tak nakonec to bylo super. Prostředí celého filmu nemělo chybu.

Chris Pine je téměř taková jistota ve filmu. Sice ho ještě neřadím mezi oblíbené herce, ale musím uznat, že herec je to rozhodně vynikající. Gal Gadot tolik zkušeností s filmem nemá, spíše všude hrála jen štěky, ale pro roli  Wonder Woman je opravdu dokonalou volbou.

Někdo možná může říct, že hrát neumí a střídá jen dva výrazy, ale já jsem z ní nadšená. I jako ženská musím říct, že je naprosto nádherná. Opravdu krásná ženská, na kterou je radost se dívat.

Princezna Amazonek Diana (Wonder Woman) opouští ostrov a vydává se do Londýna, aby zastavila válku. Samozřejmě nechápe, že v této době ženy nemají téměř žádná práva, líbit si to ovšem nenechá. Má svoji hlavu a svoji představu o světě. Díky jejímu smýšlení působí trochu naivně. Na druhou stranu je to milé a citlivé.

Jak některé filmy sází na humor, tak o WW to říct nemůžu. Vedlejší postavy působí lehce komicky a u pár jejich hlášek se zasmějete, ale ten humor určitě zde není prioritní.

Akční scény jsou velmi povedené a rozhodně baví, Wonder Woman je zkrátka úžasná. Líbil se mi i záporák, jak jsem v poslední době byla ze záporáků zklamaná, tak tentokrát jsem spokojená. Co se týče efektů, ty byly určitě fajn, ale občas na mě působily přeplácaně a jakoby amatérsky. Ale jinak vizuálně super film.

Když to shrnu, povedený příběh, boží hudba a překrásná herečka. Díky hlavní ženské hrdince to působí lehce feministicky, ale v dobrém slova smyslu. Jak jsem psala výše, je to milé, jelikož Diana si myslí, že láska vše spraví.
Hodnocení 4*


Co říkáte na Wonder Woman?
Už jste ji viděli?

2 komentáře:

  1. Já se na Wonder Woman teprve chystám, zatím jsem ji odložila, šla jsem místo ní na Krále Artuše, kterého jsem původně neměla v plánu, ale můj oblíbený web ho vychválil, tak jsem si ho nechtěla nechat ujít. A bylo to super pokoukání. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dej pak vědět, jak se Ti líbila a já možná mrknu na Artuše :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...