Mixa - Hyalurogel Intensive Hydration

Od Mixy jsem kdysi měla jeden krém, se kterým jsem byla moc spokojená. Když se na trhu objevil nový Hyalurogel, přiznávám, že mě všechny ty reklamy nalákaly. Mixa je mi hodně sympatická, paradoxně ji ale nemám pořádně vyzkoušenou a většinou sáhnu po něčem jiném. Asi bych to měla napravit a zkusit něco z péče o tělo. Tak snad časem...

Tento krém je určen pro pleť se sklonem k dehydrataci. Obsahuje kyselinu hyaluronovou, která na sebe dokáže navázat množství vody, které odpovídá stonásobku její hmotnosti. Gelová textura by navíc měla rychle proniknout do pleti a udržet ji dlouhodobě hydratovanou.

Krém je tedy spíše gelem. Je hodně lehoučký, na pleti moc příjemný a v létě i osvěžující. Okamžitě se do pleti vsákne, nezanechává pocit mastné pleti a nelepí. Má jemnou, nevtíravou vůni.

Jelikož mám suchou pleť, tak jsem se na používání tohoto krému hodně těšila. Bohužel musím říct, že ta hydratace není taková, jak všechny ty reklamy slibují. V létě jsem měla období, kdy jsem pleť měla dost vysušenou a krém si neporadil ani trochu. Všude samá suchá šupinka, pomalu jsem měla pocit, že se svléknu z kůže. Krém nejen, že nedokázal pleť znovu vyživit, ale hlavně tomuhle stavu nezabránil.

Pro velmi suchou pleť podle mě prostě nebude a například v zimě by mi vůbec nestačil. Já si ho sice oblíbila, příjemná změna od klasických krémů, ale nelze čekat extra hydrataci. Například v létě až takovou hydratační bombu nepotřebuji a určitě nesahám po mastných krémech v teplém období, on však měl smůlu, že zrovna letos se mi ta pleť zbláznila a krém s tím měl značné problémy.

Zkoušely jste krém od Mixy?
Co říkáte na Hyalurogel?

7 komentářů:

  1. Mixa je mi taky moc sympatická, ale já mám opačný problém, pleť mám až příliš mastnou, takže bych tento krém používat nemohla. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Krém jsem si teď nedávno koupila taky a je pravda, že s tou hydratací to není nic moc
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla jakýsi krém v tubě a byla jsem s ním nadmíru spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,asi před dvěma měsíci jsem si koupila krém Mixa Hyalurogel protože mám suchou,a citlivou pleť.Nějakou chvíli ho používám,a musím říci,dělá mi dobře a dobře hydratuje,nemám s ním žádný problém a to jsem vyzkoušela dost krémů,ale Mixa splňuje to co očekávám,jsem s ní naprosto spokojená,a až mi dojde,hned si půjdu koupit další.Tento krém doporučuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...