Spotřebováno za srpen 2017

Srpnová spotřeba vůbec není špatná, taková klasika o devíti kouscích. Přesto jsem doufala v maličko větší číslo, protože u spousty produktů jsem u dna, ale znáte to, dna jsou prostě bezedná, tak snad v září. Navíc jsem se vrhla na pár cestovních balení či vzorků, takže i díky nim spotřeba, doufám, vzroste a uvolní se nějaké to místo.

Povedlo se mi spotřebovat hned několik odličováků, což je super, protože ty ubývají hodně pomalu. To samé pleťová maska či krém a dekorativka.

1. Gliss Kur šampon Serum Deep-Repair (Recenze) - Vlasy byly určitě pevnější a přišlo mi, že méně padají. Dva dny byly krásně objemné, ale pak se bohužel začaly mastit, což mi vadilo, nevydržely hezké tak dlouho, jak bych požadovala.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ 

2. Dermacol tělové mléko hrozny s limetkou (Recenze) - Na běžné mazání jsou tahle mléka super. Příjemná, rychle se vstřebávají, nelepí, hydratace ale průměrná. Vůně byla osvěžující až nakyslá, vonělo mi to, ale mám jiné favority.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

3. Joanna tělový peeling brusinka (Recenze) - Naprosto úžasná vůně, hodně sladká a na léto jako stvořená. Peeling je dost hustý a poměrně jemný, obrousí kůži ale dobře a stojí pár korun.
Koupila bych znovu: ANO

4. Yves Rocher Revitalizační odličovací voda na obličej, oči a rty (Recenze) - Příšerná micelárka. Nejen, že mi hrozně smrděla, ale v očích nepříjemná, dráždila je, pálila v nich a čím déle jsem ji používala, tím to bylo horší, takže vyhazuji ještě před spotřebováním. Pleť ale odličuje dobře.
Koupila bych znovu: NE

5. Lirene Pleťový mycí gel s lipovým extraktem (Recenze) - Gel byl hodně hustý a stačilo ho fakt málo. Na pleti velmi příjemný, osvěžující, nevysušoval a nedráždil. Super pleť vyčistil, gel jsem si hodně oblíbila. Bude recenze ještě společně s kartáčkem.
Koupila bych znovu: ANO

6. Nivea Jemný odličovač očí a make-upu (Recenze) - Překvapivě moc fajn, výborně zvládal odlíčit nejen pleť, ale i oči. Poradil si dokonce s voděodolnou řasenkou bez toho, aby oči dráždil.
Koupila bych znovu: ANO

7. Avon Hydratační pleťová maska s olivovým olejem (Recenze) - Nádherně voněla po olivách. Pleť byla po použití jemnější, ale rozhodně ne hydratovaná. Bohužel hydratace zde docela vázla.
Koupila bych znovu: NE 

8. Mixa Hyalurogel Light (Recenze) -  Tenhle gelový krém byl docela fajn. Na léto moc příjemný, ale hydratace také nebyla taková, jakou slibuje, v zimě by mi rozhodně nestačil.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

9. L`Oréal Fix na oči Super Liner Blackbuster (Recenze) - S fixou se dobře pracovalo, ihned zasychala a během dne se nerozmazávala. Není ovšem černočerná, je třeba udělat více vrstev, aby byla výraznější.
Koupila bych znovu: ANO

Co Vaše spotřeba? 
Znáte některý produkt?

14 komentářů:

  1. Mám hodně podobné zkušenosti s maskou z Avonu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě je hroznová vůně nejlepší co Dermacol má.. A peeling Joanna se mi také podařilo spotřebovat, ale v hruškové vůni :-) A děvět je krásné číslo :-) co bych dala za devět kousků :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo..kromě Dermacolu a Gliss Kur jsem nic vyzkoušeného neměla a s těmi jsem zrovna spokojená :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Mně ta hroznovo-limetková parfemace od Dermacolu strašně nevoní, všem okolo ale ano:-D Ale moc se těším, až ulovím tu novinku jablko a skořice, ta mi bude vonět určitě:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aroma Ritual tělová mléka nemám moc v lásce měla jsem meloun, kokos, kávu a rebarboru, nic z toho bych nechtěla znovu.

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvého dnešního článku nemám vyzkoušeno nic. Zaujal mne odličovák na oči od Nivey.
    S řadou Rituals od Dermacolu nemám pozitivní zkušenost - měla jsem tělové mléko (jasmín) a sprcháč (jahodový s rebarborou) a u obojího mi byla vůně tak nepříjemná, že jsem to nebyla schopná používat a poslala oba výrobky dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasmín jsem neměla, ale třeba reborboru naprosto miluji :D

      Vymazat
  7. odličovač Nivea je u nás doma stálicou, mamina ju kupuje už niekoľko rokov vkuse :) čo sa týka olivovej masky z Avonu, mne celkom vyhovuje a ozaj krásne vonia!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...