Mix recenzí - Nivea, Yves Rocher, Boemi, B.U.

Dnes potěším ty z Vás, které máte rády více recenzí najednou. Mixy recenzí jsou velmi oblíbené a celkem to i chápu. Sice raději píšu samostatné recenze, ale na jiných blozích si také ráda přečtu o několika produktech v jednom článku. Tak to nebudu dlouho okecávat a jdeme na to.

Yves Rocher Revitalizační odličovací voda na obličej, oči a rty
Tahle micelárka se už nejspíš koupit nedá, ale jelikož jsem recenzi měla rozepsanou, tak jsem ji tu ponechala. Jak mám Yves Rocher ráda, tak micelární vody podle mě absolutně neumí. Kdysi jsem už jednu měla a byla to také katastrofa, tuhle jsem dokonce vyhodila nedodělanou, protože ke konci jsem ji už nezvládala vůbec.

Obsahuje výtažek ze zeleného, bílého a madagarského čaje. Vodu z máty peprné a heřmánku. Slibuje svěží a zářivou pleť bez známek únavy. Hned prvním kamenem úrazu pro mě byla vůně. Parfemace je velmi silná, já v ní cítila dětský sirup, pomerančový brufen, který jsem jako dítě nesnášela a do teď je mi z těchto vůní na zvracení.


Pleť odlíčí celkem dobře, ale oči jsou velký problém. Je třeba doslova dřít, aby jste se zbavily linek či řasenky. K očím vůbec není šetrná, strašně v nich pálí a oči jsou pak takové ztěžklé. Čím déle jsem ji používala, tím jsem ji snášela hůře.

Nivea Jemný odličovač očí a make-upu
A odličovač ještě jednou. Tady se omlouvám za kvalitu fotek, ale došlo k chybě v Matrixu. Dlouho jsem prázdný obal schovávala a nedávno se rozhodla ho vyhodit s tím, že fotky přece mám. A když jsem šla psát článek, tak fotky nebyly. Prohrábavala jsem tedy plasty :D a fotila ještě narychlo ve tmě.

Já tedy dávám přednost micelárkám, když se mi ale do rukou dostala Nivea, tak jsem se rozhodla, že si ji nechám a vyzkouším. I kdyby jen na doodličování. Je nemastný a obsahuje provitamín B5, díky čemuž je citlivé oční okolí dokonalé vyčistěné a hydratované. Odličovač má úplně jemnou vůni a odličuje vážně moc dobře, až mě to upřímně překvapilo. Bez problému si poradí i s voděodolným make-upem a vůbec není třeba nijak oči dřít. Nedráždí, nepálí.

Boemi mýdlo s lufou limeta
Boemi je česká značka, která vznikla v roce 1999 pod názvem Lavea. Specializuje se na ručně vyráběná mýdla, ale i další kosmetiku jako jsou soli do koupele, ale i tělová mléka, krémy, peelingy apod. Značka je mi strašně sympatická a určitě doporučuji mrknout.

Tuhá mýdla jsem se naučila používat nedávno a to z toho důvodu, že spousta lidí má tendence dávat je jako dárek, takže doma se mi jen kupí. Sama si koupím spíše tekuté, protože u tuhých bývá ten problém, že vysušují. Mýdlo Boemi jsem si ale naprosto zamilovala.

Mýdlo v sobě má lufu, což je rostlina a právě díky ní má peelingové účinky. Super ruce umyje a pěkně zjemní. Nádherně voní, vůně je osvěžující, výrazná a krásně provoní. Když jsem mýdlo rozbalila, tak provonilo i celou koupelnu. Je to první mýdlo, které ruce vůbec nevysušovalo.

B.U. sprchový krém jogurt a papája
Od B.U. jsem zatím měla jen tyhle miniaturky a ke koupi plného balení mě nepřesvědčily. Dříve jsem měla pistácii a ta mi smrděla. Papája voní tedy líp, je to sladší vůně, která není špatná, ale zároveň ani žádná velká hitparáda.

Má středně hutnou konzistenci, určitě je hustší než běžný sprchový gel. Problém s těmito sprcháči je takový, že nepění a já ráda pěnu, hodně pěny. Je třeba ho použít fakt dost, aby vytvořil alespoň nějaké malé množství.

Máte s něčím zkušenost?
Používáte tuhá mýdla?

4 komentáře:

  1. Líbí se mi to tuhé mýdlo, to je asi jediný ze zmiňovaných, o kterém jsem neslyšela. Zbytek jsem tak nějak zkoušela taky, ale z ničeho jsem nebyla odvařená :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Yves Rocher odličovací vodu jsem měla v mini balení a mě vyhovovala, oči mi odlíčila skvěle a ani neštípala. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlas s YR, měla jsem dvě micelárky a prostě to neodličuje, propadák. Niveu jsem taky měla a taky jsem byla spokojená. Mám ale taky radši micelárky, přijdou mi víc univerzální :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhá mýdla moc nepoužívám, ale znám spousty lidí, co by sprchový gel nezvalo do ruky. Já spíš potřebuji sehnat tuhý šampon, už nevím, jak na ty svoje vlasy :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...