Random aneb listopad 2017

Krásný den!
Po pár dnech odmlky tu jsem opět s novým článkem, konečně shrneme a tím i uzavřeme měsíc listopad. V poslední době moc nestíhám, s články jsem šíleně pozadu, ale vše bude a vše doženu, jen trpělivost :)

Listopad byl povedený měsíc, i když už se pořádně ochladilo a zima je teda pěkná. Zimu špatně snáším a přijde mi, že čím jsem starší, tím je pro mě zima nesnesitelnější a už teď se nemůžu dočkat tepla. Kdo z Vás zimu naopak miluje?

Na začátku měsíce jsem se zúčastnila nádherné akce ve spolupráci s Tesori d`Oriente. Celá akce se nesla v asijském duchu, na vyzkoušení byly k dispozici všechny řady, které značka nabízí. Také nám byla představena nová řada a nechybělo samozřejmě i výborné občerstvení. O celé akci můžete na blogu najít článek. Před začátkem jsme se navíc ještě sešly s Alenkou a zašly na kafíčko pokecat, už taková klasika :)

Po dlouhé době jsem zavítala na muzikál, na který jsem se těšila pomalu celý rok. Lístky dostala mamča k Vánocům. Byly jsme na Plese upírů, který byl povedený, i když přiznávám, že jsem očekávala něco maličko jiného. Něco temnějšího a vážnějšího, což tohle nebylo. Marian Vojtko byl ale famózní jako vždy a i ostatní zpěváci či tanečníci stáli za to. Jen mě mrzí, že jsme neměli Natálku Grossovou, na kterou jsem byla dost zvědavá a velmi v ní doufala.

Jak můžete vidět, listopad byl opět plný jídla. Ládovali jsme se klasicky donutama a jako každý rok, tak i letos jsme tradičně zašli na svatomartinskou husu. A já si jako tradičně dala cokoliv jiného než tu husu. Tentokrát burger a byl moooc dobrý.
 S Alčou v Mansson`s bakery & Café / Tesori d `Oriente

 Tesori d `Oriente

 Tom`s burger bohužel zklamání / The Donuts / Burger v Potrefené huse

 Pohodové nedělní ráno / Nehtíky / Originální donuty z Donuterie Prague

 Aquaman ze Cinema City / Ples upírů / Po dlouhé době ošklivá pizza

Co Váš listopad?
Máte rádi muzikály?

4 komentáře:

  1. To je zase žrádla, no já ho taky fotím nejraději. Zimu taky nesnáším a nejraději bych se sebrala a odletěla někam hooodně daleko a na jaře se zase na chvíli vrátila.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  2. Já naopak zimu miluju a horko nesnáším :D Na Ples upírů bych šla ráda, od příběhu nemám žádná očekávání. Respektive je mi to jedno, těším se víc na písničky :D Ale ráda bych tam šla i právě kvůli Natálce, škoda, že jsi ji neviděla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...