Random aneb prosinec 2017

Prosinec byl úplně skvělý měsíc a snad celý se nesl v duchu Vánoc. Samozřejmě trochu stresové období, ale já Vánoce miluji a užívám si všechna ta světýlka, vůně a atmosféru. A aby jsme si tu atmosféru užili co nejvíce, tak jsme si naplánovali prodloužený víkend do Vídně.

Na Vídeň ale nemáme vůbec štěstí, takže i při naší druhé návštěvě byla neskutečná zima. Ač jsme se na trzích snažili zahřát svařákama, tak jsme byli furt promrzlí. Jak nám v pátek přišlo chladno, tak sobota byla ještě horší. Šílená vichřice, takže jen co jsme vylezli, tak jsme to chtěli otočit. Přesto jsme si pár svařáčků dali a ládovali jsme se i tradiční klobásou. Vídeň je nádherná a ty trhy stojí za to. Ochutnali jsme různé příchutě svařáků, konečně jsem našla i vaječňák a neodolali jsme ani různých dobrotám. Moc jsme teda nefotili, takže článek výletní nebyl, ale aspoň pár zde v randomu najdete.

Pekla jsem, i když se mi letos do toho moc nechtělo, hlavně nebyl skoro vůbec čas, nakonec jsem to naštěstí stihla, i když to bylo jen tak tak. Vánoční fotky už jste mohli vidět v tomto článek, tak dneska jen malé opáčko.

Ochutnávala jsem vánoční limitky, na což já slyším, z ruky nedala vánoční hrnky a v jiném, než ve vánočním pyžamu, by jste mě také těžko večer našli. Po letech jsem se také dostala na trhy v Praze, já vím, ostuda, když tu žiji. Pohladila jsem si oslíky, dala si svařák a trdlo, prostě fajn večer.
Stromeček

 Cukroví

 Dunkin`Donuts / Vánoční Videň

 Videň a tyhle krásné hrnečky jsme si odnesli jako suvenýr

 Výborné donuty z Donuterie / Vaječňák / Videň

 Betlém / Poslední před odjezdem / Tradiční zastávka v v Lednici

 Bez kalendáře by to nešlo / Mikuláš

 Pizza Hut není vůbec špatná / Perníček v Costě / S kamarádkou v práci

 Erhartova cukrárna / Mamča dostala k Vánocům novou rybu / Vánoční kafe v Tchibu - perník a štrůdl

 Tradiční posezení na Vánoce / Vaječňák u sousedky / Štědrý večer

 Radost z Ježíška / Vánoce u Honzy / Boží pyžamo

 Koupání / Poprvé zapálená skořicová svíčka

 Menší procházka a trhy v Praze

 Poslední donuty roku / Předsilvestrovský večer ve dvou / Silvestr

 Šťastný nový rok

Jak jste si užili prosinec Vy? 
Také se nesl v duchu Vánoc?

6 komentářů:

  1. Tak u mě byl prosinec odst náročný po pracovní stránce, ale během svátků, jsem si pořádně odpočinula i když to volno uteklo tak rychle :/.
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. pekne si to tu zhrnula, čo sa všetko stalo :) ten stromček je fakt krásny :) prajem úspešný začiatok do roku 2018 <3

    OdpovědětVymazat
  3. My v prosinci docela výletili. Za 4 dny ve Znojmě jsme stihli projít město (i podzemí) a 3 výlety do okolí. A na Silvetra malou vycházku v okolí Prahy (zřícenina Šember). Vše k vidění u mne na blogu :-).
    Zbytek prosince pohltil nákup dárků, pečení a mraky práce v práci (zvlášť mezi svátky, kdy jsme tam byly s kolegyni ve dvou, to bylo výživné)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...