Bione - Profesionální peeling okurka

Krásný začátek nového týdne!
Jak jste si užily víkend? Mně dnešním dnem začíná dvoutýdenní dovolená, na kterou jsem se už těšila jak na smilování. Co by to ale bylo za dovču bez nemoci, u mě už taková tradice, takže od minulého týdne chrmlám jak tuberák. Doufám, že nejpozději do středy se toho hnusného kašle zbavím, jelikož mám naplánované nějaká ta kafíčka s kamarádkami. Během těch dvou týdnů bych také ráda toho co nejvíce nafotila a sepsala. Konečně se dostávám pořádně k recenzím, které Vám dlužím už pěkně dlouho. To je případ i té dnešní.

Se značkou Bione moc zkušeností nemám, vlastně jsem zatím měla jen opalováky, ale vždy si ji hodně pochvalovaly holky z Ultimate-Chic a v nabídce jsou fakt některé zajímavé produkty, takže rozhodně nezůstanu jen u opalovací péče a peelingu. Pokud Vám Bione nic neříká, tak se jedná o českou kosmetiku, která neobsahuje parabeny, parafín, minerální oleje, silikony a další ošklivé látky. A co je ještě super, stojí pár korun.

Peeling je určen nejen na pleť, ale i na celé tělo. Pleť zbavuje zbytků make-upu, přebytečného kožního mazu a odumřelých buněk. Také slibuje zklidnění, vyhlazení, hydrataci a sjednocení tónu pokožky.

Obsahuje okurkový extrakt a právě na tu okurku jsem se dost těšila, jelikož jsem měla za to, že vůně okurky je taková jistota a voní snad ve všem. Při otevření přišlo zklamání, protože tady se žádná svěží vůně nekoná. Okurka tam sice cítit je, ale je taková chemická, místo svěží okurky teplá, sladká. Nesmrdí mi, ale čekala jsem něco lepšího.

Peeling má strašně zvláštní konzistenci. Není to krém, ale ani gel, takový hybrid mezi tím. Na pokožce se neuvěřitelně drží. Počítejte s tím, že dá docela zabrat ho pořádně smýt. Tohle mě rozčilovalo až do konce, smývá se opravdu obtížně a pokud máte delší nehty, tak zůstává i za nimi.

Obsahuje spousty malých zrníček, které jsou poměrně ostré. Pokud máte citlivější pleť, tak opatrně. Na druhou stranu ale vydrhne naprosto dokonale, pleť je po něm nádherně heboučká a nevysušuje. A protože je fakt drsný, tak na tělo úplně ideální.

Znáte značku Bione?
Zkoušely jste peeling?

7 komentářů:

  1. Bione znám, používám od nich řadu na akné, která je výborná. Tento peeling jsem ještě nezkoušela, na okurkovou vůni bych se těšila, škoda, že se úplně nepovedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, čekala jsem něco lepšího, klasická okurka to není.

      Vymazat
  2. Hezký :) u nás v práci měli jednou seminář a já si koupila krém na ruce, tělové mléko a balzám na rty s medem :) balzám nebyl špatný ale ten zbytek na mě není dost hydratační. mám raději niveu nebo neutrogenu

    http://muj-zivot-s-miminem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda té vůně jinak bych klidně zkusila :/

    OdpovědětVymazat
  4. Značku Bione mám moc ráda :) mrzí mě, že nevoní klasicky po okurce :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...