Garnier - Čistící micelární gel

Dnešní recenze bude bohužel ke konci dost negativní. Sice se tu špatné recenze objevují, nemůžu psát furt jen to dobré, ale snad vůbec poprvé tu mám produkt, který nejen, že nebyl úplně ono, ale dokonce i škodil.

Odličování rozhodně stále preferuji na mokro, takže různé čistící gely mám vždy při ruce. Micelární gel není žádná novinka, kdysi jsem psala o značce Lirene, která s jedním přišla a stále ho považuji za jeden z nejlepších odličováků. Právě proto jsem se těšila i na micelární gel od Garnier.

Obsahuje přírodní hroznový extrakt a aktivní micely, které zachycují nečistoty, maz a make-up. Má čistit, zjemňovat a zklidňovat pleť. Je vhodný i na rty a oči. Též vhodný pro všechny typy pleti včetně citlivé.

Micelární gel mě už od začátku moc nezaujal, ale držela jsem si spíše neutrální postoj. Je hodně řídký, téměř až vodový, to můžete vidět i níže na fotce, kde z ruky okamžitě stýká. Druhým kamenem úrazu je vůně, měl by být bez parfemace, ale není a mně tedy docela smrdí. Pleť odličuje, o tom žádná, ale na oči pozor, rozhodně nedoporučuji, jelikož v nich hodně štípe. To by ovšem pro mě stále nebyl až takový problém, jenže...

Nikdy jsem neměla citlivou pleť, ale letos ze všeho toho pylu mě trápí dost alergie a alergické reakce, které se vyskytují pouze na obličeji. Pleť začala být červená, tvořily se menší červené flíčky a začala být i citlivá. Místo toho, aby ji gel alespoň maličko zklidnil, tak ji naopak úplně šíleně podráždil. Nejen, že vysušoval, ale po každém použití jsem musela gel ještě něčím dalším odlíčit, protože neskutečně štípal. Pleť po něm byla vysušená, napnutá a hodně pálila.

Gel jsem používala v době, kdy ta pleť nebyla ještě tolik citlivá a přesto té pleti hodně škodil. Když je něco určeno na citlivou pleť, tak očekávám, že to na citlivou pleť můžu bez strachu použít a že to přinejmenším nebude stav pleti zhoršoval. Momentálně bych si gel na obličej nedala ani omylem, dokonce zbytek už vyhazuji, jelikož se bojím, co by způsobil dál.

Zkoušely jste micelární gel?
Co používáte na hodně citlivou pleť?

10 komentářů:

  1. Já na citlivou pleť používám hlavně přírodní odličovače a nejlépe olejíčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno jsem začala používat mandlovy olej a super.

      Vymazat
  2. Já ho mám v zásobách, teď už se na něj ani netěším:-D Miluji micelárku od Garnier pro citlivou pleť, tak jsem očekávala, že tenhle micelární gel bude obdobně skvělý.

    OdpovědětVymazat
  3. Jednou jsem vyzkoušela a ... - nevyhovuje mi. Já si líčím hlavně oči a mám stejnou zkušenost jako ty. Pálí. Takže teď nějak nevím co s ním. Vyhodit plnou lahvičku je mi líto. Jsem zvědavá, jestli se objeví někdo, komu vyhovuje (že bych mu ho nabídla ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na oči opravdu není, což by mi nevadilo, ale když dráždí pleť, to už je průšvih.

      Vymazat
  4. Je to micelární gel, takže rozhodně nejsem zastáncem abych ho dávala na oči když vím, že bude stoprocentně pálit. :) Na to jsou jiné přípravky. :) Taky jsem ho měla a já byla ze začátku velmi spokojená, odlíčil perfektně, ale postupem času jak bylo na dně mi přišlo, že mě vysušoval. Ještě bych ráda zkusila zelenou variantu.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne každý gel pálí, ale tenhle bohužel nesedí ani na pleť.

      Vymazat
  5. Čistící gel od Garnier jsem nikdy nezkoušela a ani mě neláká. Mám ráda čistící gel od Biodermy.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem nezkousela, upřímně se mi tolik peněz do gelu dávat nechce.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...