Random aneb červenec 2018

Půlka prázdnin pryč, to je úplně neuvěřitelné. Prázdniny se mě sice netýkají, ale volna jsem měla požehnaně a celý měsíc si maximálně užila, vlastně jsem v práci byla jen týden :D Červenec se nesl hlavně v duchu posezení s přáteli a dovolené, takže úplně ideál.

Na začátku měsíce byly nějaké svátky, kterých jsme využily s kamarádkou a já se k ní nasáčkovala rovnou i přes noc. V poslední době na sebe nemáme tolik času co dříve a většinou si jdeme jen rychle sednout po práci. Posezení doma je ale mnohem příjemnější, člověk se nikam nesežene a hlavně máme spoustu hodin na vínko a pokec.

Také jsme se zvládly sejít společně s Alicí a Kačkou, vyzkoušely jsme poprvé Špejli, což je fakt super podnik a naprosto už chápu, že si ho každý pochvaluje. Obsluha Vám přinese pití, ale jídlo si už berete sami z pultu. Každá dobrota v sobě má špejli či více a Vy pak platíte za počet špejlí, jedna vychází na 29Kč. Podle mě tohle je super i na delší posezení, kdykoliv máte hlad, prostě si vezmete, co lahodí Vašemu oku.

Kamarádka chystá v srpnu veselku a v červenci proběhla rozlučka se svobodou. Já si zařídila volno v práci a menší program proběhl již odpoledne. Prvně jsme jenom ve třech poseděly v parku, dali si něco dobrého a poklábosily, poté jsme kámošku vzaly na tyč a vyřízené jsme pokračovaly do barů. Já tedy doufám, že si to užila, pila, tancovala, tak snad se večer povedl a už se těším na svatbu.

Jako každý rok jsme vyrazili na dovolenou. Měli jsme štěstí a natrefili zas na levnou Andalusii, jen tedy trošku jinde než loni. O dovče plánuji samostatný článek plný fotek, takže se tu nebudu rozepisovat a fotek jen pár pro ukázku. Ve zkratce, dovča byla fajn, luxusní jídlo, počasí, hezké výlety, jen moře bylo první týden šíleně ledové.
Těstovinový salát bych mohla furt, kor v létě / Ideální večer

 Posilnění po nákupech s mamčou / Barča, vedra jsou náročná

 Špejle / Lákadlo pro děti :D

 Vajíčková polévka / Nehty / Dobroty ze Španělska

 Rozlučka se svobodou

 Dunkin Donuts / Bubblegum a Cotton Candy / Pěny ve Španělsku jedou

 Málaga / Binturong v Bioparcu / Sevilla

Lolík / Bella / Bobeš

Byli jste někde na dovolené?
Co jste podnikali v červenci?

5 komentářů:

  1. Ten podnik se špejlema mě teda pořádně zaujal! Můžu se zeptat, kde je?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tento mesiac si si určite dobre užila 😊 Ja som mala dva týždne voľno a prežila som ich v Tatrách 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ti ušáčci jsou rozkošní :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...