Astrid - Řada Collagen Pro proti vráskám

Značka Astrid před nedávnem představila novou řadu s názvem Collagen Pro, která je určená především pro ženy ve věku od 35 do 55 let věku. Jedná se o protivráskovou řadu, která má vyhladit vrásky a jemné linky, navrátit pleti mladistvý vzhled, remodelovat kontury obličeje a to díky síle kolagenu.

Moc mě těší, že Astrid nemyslí pouze na mě, ale i na mamku, které zaslal na vyzkoušení všechny tři produkty. Řada obsahuje denní a noční pleťový krém, což je taková klasika, ale nově můžete koupit i oční krém, který je úplnou novinkou v portfoliu značky. A ač ve svém věku protivráskové krémy používat klidně můžu, tak mamču řada opravdu moc potěšila a každého testování se vždy zhostí s nadšením.

Jak jsem psala výše, cílem denního krému je vyhladit vrásky, omladit pleť, zlepšit její pevnost a pružnost a samozřejmě důležitá je i hydratace. Má hutnější konzistenci, ale během roztírání působí spíše lehounce a okamžitě se vstřebává, takže není problém nanést ihned make-up.

Noční krém slibuje v podstatě to samé a to vyhlazení vrásek a jemných linek, navrácení pružnosti, hydrataci a navíc ještě regeneraci pleti během noci. Oproti dennímu krému je tenhle fakt hutný a během aplikace působí výživněji, ale rozhodně není mastný a též se velmi dobře vstřebává. Mají výraznější, ale zajímavou a líbivou vůni.

Oční krém samozřejmě také vyhlazuje vrásky a bojuje proti vzniku nových, očnímu okolí navrací pružnost a hydratuje. Měl by mít lehoučké složení a rychle se vstřebat. Mamča oční krémy docela zanedbává, to já se bez nich neobejdu už pěkných pár let. Tento si ale velmi oblíbila a používá ho opravdu poctivě a pravidelně. Je opravdu lehký, mamča ho aplikuje vklepáváním, ihned se vsákne a okamžitě je znát rozjasněnější a pevnější oční okolí.

S řadou je mamča spokojená. Uživatelsky jsou krémy velmi příjemné, rychle se vstřebávají, dobře hydratují, ale na druhou stranu ji nepřijde, že by nějak extra vyhlazovaly, nebo že by po nich byla pleť nějak hezčí. Zkrátka krémy, které fungují, ale zas nedělají nic extra. Více si oblíbila řadu Beauty Elixir, na tu mimochodem brzy budu psát recenzi. Naopak oční krém ji přijde skvělý a splní vše, co slibuje.

Moc děkuji Astrid za poskytnutí produktů k recenzi.

Zkoušely jste Astrid?
Co na řadu říkáte?

6 komentářů:

  1. Skvělý dárek pro maminku. Líbí se mi oční krém, ale ještě mám čas na tuhle řadu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. A já zas tuhle řadu používám. :) Teda zatím jen oční krém a ten je super.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já krémy od Astridu používám a jsem s nimi docela spokojená. Myslím, že poměr cena - výkon je u nich hodně dobrý.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle bych klidně zkusila, díky za tip. Právě už delší dobu sháním něco proti vráskám. Nějaké krémy a masky už jsem zkoušela, ale výsledek nic moc. Přemýšlím, jestli by to v mém případě nechtělo spíš dlouhodobější řešení. Kamarádka například nedávno šla na výplň vrásek a myslím si, že výsledek super. Pokud by to i u mě dopadlo takto dobře, tak bych do toho asi šla také.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...